Однією із важливих інновацій у навчально-виховному процесі вищого педагогічного навчального закладу є впровадження ігрових комп‘ютерних технологій, що вимагає розробки нових методів і форм організації навчання. Необхідно удосконалити не тільки зміст підготовки фахівців, а й методичні основи навчання дисциплін, в педагогічних вищих навчальних закладах. Розробка нових методик активізації навчання, що базуються на застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій частково вирішує цю проблему. Розглядаються комп‘ютерні дидактичні ігри, що є однією з унікальних форм навчання, застосування яких дає можливість підвищити інтерес студентів до навчання, формує їхню інформаційну культуру – необхідну складову системи загальнокультурних і професійних компетентностей сучасного вчителя.
Одной из важных инноваций в учебно-воспитательном процессе высшего педагогического учебного заведения является внедрение игровых компьютерных технологий, что требует разработки новых методов и форм организации обучения. Необходимо усовершенствовать не только содержание подготовки специалистов, но и методические основы обучения дисциплинам, в педагогических высших учебных заведениях. Разработка новых методик активизации обучения, основанные на применении информационно-коммуникационных технологий частично решает эту проблему. Рассматриваются компьютерные дидактические игры, является одной из уникальных форм обучения, применение которых дает возможность повысить интерес студентов к обучению, формирует их информационную культуру - необходимую составляющую системы общекультурных и профессиональных компетенций современного учителя.
One of the most important innovations in the educational process of higher pedagogical educational institution is the introduction of computer gaming technology, which requires the development of new methods and forms of training. It is necessary to improve not only the content of training, but also methodical grounds of disciplines in pedagogical universities. Development of new techniques enhance learning, based on the use of ICT partially solves this problem. We consider the educational computer game that is one of the unique forms of learning, the use of which makes it possible to increase students' interest in learning, forming their information culture - a necessary component of comprehensive systems and professional competence of the modern teacher.