DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 02: Комп'ютерно-орієнтовні системи навчання » Випуск 16 (23) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10656
Title: Використання інформаційно-комунікаційних технологій для створення ігрових методик навчання математичних дисциплін у педагогічному вузі
Authors: Кириленко, Н. М.
Keywords: ігри розважального характеру
математичні дисципліни
педагогічні вищі навчальні заклади
игры развлекательного характера
математические дисциплины
педагогические высшие учебные заведения
entertainment games
mathematical disciplines
pedagogical higher education institutions
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Кириленко, Н. М. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для створення ігрових методик навчання математичних дисциплін у педагогічному вузі / Н. М. Кириленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп‘ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 16 (23). – C. 37-41.
Abstract: Однією із важливих інновацій у навчально-виховному процесі вищого педагогічного навчального закладу є впровадження ігрових комп‘ютерних технологій, що вимагає розробки нових методів і форм організації навчання. Необхідно удосконалити не тільки зміст підготовки фахівців, а й методичні основи навчання дисциплін, в педагогічних вищих навчальних закладах. Розробка нових методик активізації навчання, що базуються на застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій частково вирішує цю проблему. Розглядаються комп‘ютерні дидактичні ігри, що є однією з унікальних форм навчання, застосування яких дає можливість підвищити інтерес студентів до навчання, формує їхню інформаційну культуру – необхідну складову системи загальнокультурних і професійних компетентностей сучасного вчителя.
Одной из важных инноваций в учебно-воспитательном процессе высшего педагогического учебного заведения является внедрение игровых компьютерных технологий, что требует разработки новых методов и форм организации обучения. Необходимо усовершенствовать не только содержание подготовки специалистов, но и методические основы обучения дисциплинам, в педагогических высших учебных заведениях. Разработка новых методик активизации обучения, основанные на применении информационно-коммуникационных технологий частично решает эту проблему. Рассматриваются компьютерные дидактические игры, является одной из уникальных форм обучения, применение которых дает возможность повысить интерес студентов к обучению, формирует их информационную культуру - необходимую составляющую системы общекультурных и профессиональных компетенций современного учителя.
One of the most important innovations in the educational process of higher pedagogical educational institution is the introduction of computer gaming technology, which requires the development of new methods and forms of training. It is necessary to improve not only the content of training, but also methodical grounds of disciplines in pedagogical universities. Development of new techniques enhance learning, based on the use of ICT partially solves this problem. We consider the educational computer game that is one of the unique forms of learning, the use of which makes it possible to increase students' interest in learning, forming their information culture - a necessary component of comprehensive systems and professional competence of the modern teacher.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10656
Appears in Collections:Випуск 16 (23)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kyrylenko.pdf298.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.