Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) є важливим компонентом, а іноді і каталізатором суспільних та економічних трансформацій. Поява й поширення ІКТ вимагає трансформації системи освіти, як соціального інструменту. На думку багатьох провідних науковців сучасності саме ВНЗ ІV рівня акредитації (університети) мають стати лідерами впровадження інновацій, зокрема які стосуються якості та ефективності навчального процесу та наукової діяльності науково-педагогічних працівників.
Информационно-коммуникационные технологии (ИКТ) является важным компонентом, а иногда и катализатором общественных и экономических трансформаций. Появление и распространение ИКТ требует трансформации системы образования, как социального инструмента. По мнению многих ведущих ученых современности именно вузы IV уровня аккредитации (университеты) должны стать лидерами внедрения инноваций, в частности касающихся качества и эффективности учебного процесса и научной деятельности научно-педагогических работников.
Information and communication technology (ICT) is an essential component, and sometimes a catalyst for social and economic transformation. The emergence and spread of ICT requires the transformation of the education system as a social tool. According to many leading scientists of our university is the fourth level (universities) have become leaders in innovation, in particular concerning the quality and efficiency of educational process and scientific activity teaching staff.