В останні роки інформаційно-комунікаційні технології упевнено увійшли в педагогічну практику і стали однією з базових компонентів навчально-виховного процесу. Педагоги зосереджують увагу на всесторонньому розвитку дитини, формуванні навичок XXI століття, розвитку ІКТ та предметних компетентностей, активному використанні новітніх технологій для підвищення якості освіти.
В последние годы информационно-коммуникационные технологии уверенно вошли в педагогическую практику и стали одной из базовых компонентов учебно-воспитательного процесса. Педагоги сосредоточены на всестороннему развитию ребенка, формировании навыков XXI века, развития ИКТ и предметных компетенций, активном использовании новейших технологий для повышения качества образования.
In recent years, information and communication technology confidently entered the teaching practice and become one of the basic components of the educational process. Teachers focus on all-round development of the child, the skills of the XXI century, the development of ICT and subject competencies, active use of new technologies to improve the quality of education.