DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 02: Комп'ютерно-орієнтовні системи навчання » Випуск 16 (23) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10643
Title: Дослідження ефективності хмаро орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу за методом семантичного диференціала
Authors: Литвинова, С. Г.
Keywords: метод семантичного диференціала
педагогічна практика
навчально-виховний процес
метод семантического дифференциала
педагогическая практика
учебно-воспитательный процесс
semantic differential method
pedagogical practice
educational process
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Литвинова, С. Г. Дослідження ефективності хмаро орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу за методом семантичного диференціала / С. Г. Литвинова // Науковий часопис Національного педагогічного уніерситету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп‘ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 16 (23). – C. 108-116.
Abstract: В останні роки інформаційно-комунікаційні технології упевнено увійшли в педагогічну практику і стали однією з базових компонентів навчально-виховного процесу. Педагоги зосереджують увагу на всесторонньому розвитку дитини, формуванні навичок XXI століття, розвитку ІКТ та предметних компетентностей, активному використанні новітніх технологій для підвищення якості освіти.
В последние годы информационно-коммуникационные технологии уверенно вошли в педагогическую практику и стали одной из базовых компонентов учебно-воспитательного процесса. Педагоги сосредоточены на всестороннему развитию ребенка, формировании навыков XXI века, развития ИКТ и предметных компетенций, активном использовании новейших технологий для повышения качества образования.
In recent years, information and communication technology confidently entered the teaching practice and become one of the basic components of the educational process. Teachers focus on all-round development of the child, the skills of the XXI century, the development of ICT and subject competencies, active use of new technologies to improve the quality of education.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10643
Appears in Collections:Випуск 16 (23)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lytvynova.pdf434.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.