Стаття присвячена проблемі вивчення шкільної дезадаптації у сучасній науці. Авторка аналізує
основні теоретичні підходи до дослідження шкільної дезадаптації, виділяє переваги та недоліки кожного з них. Вивчення шкільної дезадаптації пропонується на підставі гуманітарно-психологічного підходу.
Статья посвящена проблеме изучения школьной адаптации в современной науке. Автор
анализирует основные теоретические подходы к изучению школьной дезадаптации, выделяет
преимущества и недостатки каждого из них. Изучение школьной дезадаптации предлагается на основе гуманитарно-психологического подхода.
The article is devoted to the problem of school disadaptation in the modern science. The authoress analyze the basic theoretical approaches to the investigation of the school disadaptation, advantages and deficiencies of each approach are also exposed. School disadaptation research is proposed on the basis of humanitarial-pshychological approach.