DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. » Випуск 24 (І том) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19882
Title: Соціально-психологічний театр як сучасний вектор соціально-виховної роботи з дітьми та молоддю
Authors: Короткова, Раїса Іванівна
Keywords: театральне мистецтво
соціально-психологічний театр
інтерактивний театр
театралізація сценарію
сюжетно-рольова гра
педагог-організатор
соціально-виховна робота
theatrical art
social-psychological theater
interactive theatre
theatrical scenario
storyline role play
teacher-Organizer
socio-educational work
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Короткова, Р. І. Соціально-психологічний театр як сучасний вектор соціально-виховної роботи з дітьми та молоддю / Р. І. Короткова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (І том). - С. 64-71.
Abstract: У статті розглянуто «соціально-психологічний театр» в аспекті сучасного вектору соціально-виховної роботи. Представлено соціально-психологічний театр як інтерактивний метод соціально-виховної роботи, що заснований на основі психодрами та сюжетно-рольової гри – театралізації,що є ефективним інструментом соціально-виховної роботи у процесі соціалізації особистості і її адаптації відповідно до обставин життя через гру. Визначено, що для успішності соціально-педагогічної роботи вагомим є соціально-педагогічна компетентність педагога – організатора в керівництві гуртком та умінні спрямувати творчий колектив учасників до виконання творчих завдань. Розглянуто один із видів соціально-психологічного театру - інтерактивний театр, в якому використовується прийом “втручання”. Охарактеризовано специфіку театралізації сценарію як засобу привернути увагу до проблем і активізувати ресурси для їх вирішення.
Socio-psychological theater as the modern vector of social-excellent work with children and youth. In the article social-psychological aspect of contemporary theatre, and the vector of socio-educational robots. Submitted by socio-psychological Theatre as an interactive method of socio-educational robots, on the basis of psychodrama and narrative roleplaying game-a reenactment and is an effective tool for socio-educational robots in the process socialization and adapting relatively life circumstances through the game. It was determined that for the success of social-pedagogical work significant is the sociopedagogical competence of the teacher-Organizer in the leadership circle and the ability to send creative team participants to implement creative tasks. Considered one of the socio-psychological Theatre-an interactive theatre that uses "interference". Characterized by the specificity of a reenactment of the SG.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19882
Appears in Collections:Випуск 24 (І том)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korotkova.pdf295.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.