Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Найдьонова, Г. О.
dc.date.accessioned 2016-12-22T12:35:03Z
dc.date.available 2016-12-22T12:35:03Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Найдьонова, Г. О. Основні підходи до вивчення проблеми шкільної дезадаптації / Г. О. Найдьонова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – Вип. 16. – С. 140-143. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12181
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі вивчення шкільної дезадаптації у сучасній науці. Авторка аналізує основні теоретичні підходи до дослідження шкільної дезадаптації, виділяє переваги та недоліки кожного з них. Вивчення шкільної дезадаптації пропонується на підставі гуманітарно-психологічного підходу. ua
dc.description.abstract Статья посвящена проблеме изучения школьной адаптации в современной науке. Автор анализирует основные теоретические подходы к изучению школьной дезадаптации, выделяет преимущества и недостатки каждого из них. Изучение школьной дезадаптации предлагается на основе гуманитарно-психологического подхода. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the problem of school disadaptation in the modern science. The authoress analyze the basic theoretical approaches to the investigation of the school disadaptation, advantages and deficiencies of each approach are also exposed. School disadaptation research is proposed on the basis of humanitarial-pshychological approach. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject шкільна дезадаптація ua
dc.subject медико-біологічний, соціально-дизадаптивний, соціально- педагогічний, соціально-психологічний, гуманітарно-психологічний підходи ua
dc.subject школьная дезадаптация ua
dc.subject медико-биологический, социально-дизадаптивный, соціально-педагогический, соціально-психологический, гуманитарно-психологический подходы ua
dc.subject school disadaptation ua
dc.subject medical-biological, social-disadaptive, social-pedagogical, socialpsychological, humanitarial-pshychological approaches ua
dc.subject.classification 371.015 ua
dc.title Основні підходи до вивчення проблеми шкільної дезадаптації ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу