Перегляд по назві

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Невідомий автор (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021)
    У збірнику матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції “Філософія мови та нові тенденції в перекладознавстві й лінгвістиці” розглянуто низку актуальних питань, що стосуються теорії та методології ...
  • Дребніцька, Катерина Миколаївна (Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2015)
    Здійснено філософський аналіз мовної стратегії вітчизняної освіти, «мовної стратегії» як системи засобів, методів, технологій, форм освіти та підходів до навчального процесу, які забезпечують вільне володіння рідною ...
  • Дребніцька, Катерина Миколаївна (2015)
    Здійснено філософський аналіз мовної стратегії вітчизняної освіти, «мовної стратегії» як системи засобів, методів, технологій, форм освіти та підходів до навчального процесу, які забезпечують вільне володіння рідною та ...
  • Бойко, Анжела Іванівна (2010)
    У роботі здійснено теоретичне вирішення проблеми філософії модернізації освіти в системі ринкових трансформацій. Висвітлюються системні реформування вищої освіти, розкриваються теоретичні засади розвитку вищої освіти України ...
  • Жукова, Анна (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012)
    У статті проведено дослідження мрії та свободи, які відтворюються у взаємозв’язку «людина-світ ». Свобода притаманна людині, адже звільнює її від обтяжень, що стримують її сутність у рамках завданого буття. Мрія ...
  • Гаврильчик, Л. М. (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013)
    В статье изложены философско-эстетические воззрения на музыку немецкого мыслителя А. Шопенгауэра, в частности, его характеристика сущности музыки, а также свойственного ей способа раскрытия мира и человеческого "я".
  • Гомілко, Ольга (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012)
    Посилення філософського інтересу до феномену музики відображає зміни у сучасному філософському дискурсі. Одна з його тенденцій, котру називають постметафізичним мисленням, дозволяє ввести музику у коло філософських тем ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович (Педагогічна преса, 2013)
    «Неформальна освіта» аналізується як закономірне явище в освітньому процесі ХХІ століття; розглядається як самоосвіта вільних особистостей, як «освіта дорослих», «освіта впродовж життя». Її характерною особливістю є високий ...
  • Лєвіт, Дмитро Анатолійович (2014)
    Дисертація присвячена проблемам дослідження філософії культурного простору сучасного університету, тенденціям її зміни в період глобалізації та інформаційної революції та утвердження ринково-демократичних відносин. Досліджено ...
  • Лєвіт, Дмитро Анатолійович (Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2014)
    Дисертація присвячена проблемам дослідження філософії культурного простору сучасного університету, тенденціям її' зміни в період глобалізації та інформаційної революції та утвердження ринково-демократичних відносин. ...
  • Андрущенко, Т.; Бех, Володимир Павлович; Бех, Юлія Володимирівна; Бойченко, М.; Бойченко, Н.; Гайденко, В.; Култаєва, М.; Клепко, Сергій Федорович; Степаненко, Ірина Володимирівна (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009)
    У навчальному посібнику окреслюється загальна проблематика такої дослідницької царини, як філософія освіти шляхом показу суперечливих філософських напрямків в її проблемному полі. Мета – систематизувати і узагальнити існуючі ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович (Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2008)
    Стаття присвячена філософсько-освітнім проблемам освоєння загально­людського контексту розвитку цивілі­зації та виокремленню основних пріори­тетів навчання і виховання людини нової епохи. Різні форми освоєння світу, такі ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович; Акопян, В. Т.; Бобрицька, Валентина Іванівна; Вашкевич, Віктор Миколайович; Вернидуб, Роман Михайлович; Гайдич, Наталія Миколаївна; Гальпєріна, Вікторія Олегівна; Герасимова, Ельвіра Миколаївна; Гомілко, Ольга Євгеніївна; Горбунова, Л. С.; Заблоцький, Віталій Петрович; Кивлюк, Ольга Петрівна; Костенко, Анастасія Михайлівна; Клепко, Сергій Федорович; Матусевич, Тетяна Володимирівна; Муляр, Володимир Ілліч; Новіцька, Таміла Валентинівна; Савельєв, Володимир Леонідович; Свириденко, Денис Борисович; Степаненко, Ірина Володимирівна; Терепищий, Сергій Олександрович; Хоменко, Г. В.; Яценко, Олена Дмитрівна (Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2021)
    Посібник презентує сучасний стан філософії освіти як галузі філософського знання, яка покликана вирішувати проблеми в освіті на основі філософського аналізу. Посібник спирається на необхідність при аналізі освіти залучати ...
  • Гайденко, В. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    Ця стаття є енциклопедичним нарисом про філо- софію освіти в Австралії і, зокрема, її провідної представниці – Дженіфер Гор. У її роботах втілено ідеї критичної педагогіки у феміністському тлумаченні. Дж. Гор зробила ...
  • Гайденко, В. (Видавництво "Майстер-клас", 2006)
    У статті розглядається критична педагогіка бразильського освітянина й педагога Пауло Фрейре. Показано основні принципи критичної педагогіки: проблемно зорієнтована освіта, антропологічне тлумачення культури, концеп ція ...
  • Мордоус, Ірина Олександрівна (ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2020)
    Цінності свободи, толерантності та довіри визначають інтегральну сутність актуального стану суспільства, або принаймні його бажаної конфігурації. Філософія освіти в котексті проблеми соціальної інституціо-налізації, як ...
  • Черепанова, С. (Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009)
    У статті розглянуто взаємообумовленість буття людини і буття культури, погляди М.Шелера, Е.Кассірера, М.Гайдеггера та ін. Представлена спроба в он­тологічному контексті осмислити філо­софію освіти як філософію людини, і ...
  • Клепко, С. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    У статті філософія освіти презентується як інноваційний засіб встановлення балансу між практикою і теорією в освітянській діяльності. Досліджуються досвід і шляхи впровадження навчального курсу філософії освіти в педагогічній ...
  • Довбня, Віктор (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
    Стаття присвячена аналізу предметного поля філософії освіти Г. Ващенка та проблемі культурно-освітнього спадку в сучасному суспільстві. Показано можливості нового «прочитання» філософсько-педагогічної спадщини українського ...
  • Гомілко, О. Є. (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017)
    Статтю присвячено аналізу модерного характеру філософії освіти Г. Сковороди. На відміну від своїх сучасників, він фокусує увагу на зв’язку в освіті філософії та моралі. Ця позиція суперечить тогочасній тенденції модерної ...