Дуплійчук, О.М.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
У статті розглядається актуальність використання технології колажування як засобу творчого зростання майбутнього вчителя-філолога у процесі професійно-педагогічної підготовки, визначаються її функції та зміст.
Економова, Е.К.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
У статті розглядається сутність поняття “професійна підготовка співаків до концертно-камерної діяльності у вищих навчальних закладах мистецтва”, а також визначаються педагогічні функції та завдання даної підготовки.
Доля, Ю.В.; Смоленський, С.М.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
Статтю присвячено деяким аспектам проблеми викладання нового матеріалу. Основну увагу приділено аналізу особливостей розглядання наукових понять та використанню методу моделювання задля підвищення ефективності засвоєння ...
Вожегова, Т.В.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
Стаття присвячена проблемі модульно-рейтингового оцінювання студентів вищих навчальних закладів. Особливу увагу приділено суті й особливостям застосування рейтинг-листу як засобу оцінювання практичної підготовки майбутніх ...
Гауряк, О.Д.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
В статті розглядається проблема професійної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури. Аналізуються погляди вчених на поняття професійної компетентності та її формування у майбутнього вчителя фізичної культури під ...
Воскобойнікова, Г.Л.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
Стаття присвячена проблемі створення науково-методичної системи формування медико-валеологічної компетентності в процесі професійної підготовки та професійного розвитку майбутніх учителів початкової школи. Представлена та ...
Гончар, Н.П.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
У статті розглядається питання формування креативної компетентності у майбутніх вихователів засобами інтерактивних технологій навчання. Дається визначення поняття “креативність” та її складових.
Слюсаренко, Н.В.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
У статті висвітлено особливості організації трудової підготовки підростаючого покоління у школах В.Сухомлинського, І.Ткаченка, О.Захаренка. Доведено, що творчий підхід вітчизняних педагогів до трудової підготовки учнів мав ...
Базиль, Л.О.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
У межах статті розглянуто особливості сучасної літературознавчої підготовки майбутніх учителів української мови і літератури у вищих педагогічних навчальних закладах. Автором проаналізовано зміст і специфіку організації ...
Балаєва, К.С.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
У статті розглядається проблема використання методу “мозкового штурму” у формуванні професійної творчості в майбутніх вчителів початкових класів. Проаналізовано особливості застосування методу під час викладання педагогічних ...
Байда, М.В.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
В статті аналізуються психолого-педагогічні аспекти кооперативного навчання як творчої групової діяльності. Розглядається ефективність творчого використання деяких технологій кооперативного навчання.
Хрульов, О.М.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
У статті розглянуті літературно-краєзнавчі дослідження А.Маркевича, в яких знайшли відображення напрямків діяльності просвітника, літературного критика, упорядника поетичних збірок про Крим.
Тербіш, Батзаяа(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
У статті розглядаються протиріччя у підвищенні кваліфікації, і також недоліки і проблеми у підготовці і підвищенні кваліфікації викладачів та їх вирішення кілька першочергових завдань.
Місечко, О.Є.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
У статті розглядається історико-педагогічний досвід процесу педагогізації в Україні професійної підготовки вчителя в діяльності інститутів народної освіти.
Постевка, Г.І.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
Стаття присвячена розкриттю основних віх життєвого шляху, напрямів творчого доробку та діяльності буковинського педагога, освітнього діяча, фольклориста й композитора Александру Воєвідки (1862-1931 рр.).
Литньова, Т.В.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
У статті подається аналіз цілей навчання іноземної мови в контексті компетентнісного підходу до змісту іншомовної освіти. Обґрунтовується доцільність врахування вчителем цільового компонента навчання іноземних мов у процесі ...