Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Принципи формування суб'єктності студента у педагогічному процесі вищого навчального закладу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хомич, І. М. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-04-11T17:52:49Z
dc.date.available 2016-04-11T17:52:49Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Хомич, І. М. Принципи формування суб'єктності студента у педагогічному процесі вищого навчального закладу / І. М. Хомич // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 16(21), ч. 1. – C. 36-40. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9840
dc.description.abstract У статті розглянуто формування суб’єктності студентів у процесі навчання у вищому навчальному закладі, педагогічні принципи формування суб’єктності майбутнього фахівця в процесі професійної освіти. З’ясовано, що саме в суб’єктності криється потенціал творчості особистості студента, можливість пізнавати себе і оточуючий світ, бути творцем свого життєвого шляху. Суб’єктність студента формується в активній, внутрішньо мотивованій навчальній діяльності, яка забезпечується певними педагогічними принципами, інтерсуб’єктною педагогічною взаємодією в навчальному процесі вищого навчального закладу.
dc.description.abstract В статье рассматривается формирование субъектности студентов в процессе обучения в высшем учебном заведении, педагогические условия формирования субъектности будущего специалиста в процессе профессионального образования. Установлено, что именно в субъектности скрыт потенциал творчества личности студента, возможность познавать себя и окружающий мир, быть творцом своего жизненного пути. Субъектность студента формируется в активной, внутренне мотивированной учебной деятельности которая обеспечивается определенными педагогическими принципами, интерсубъектным педагогическим взаимодействием в учебном процессе высшего учебного заведения.
dc.description.abstract This article is devoted to the formation of the subjectivity of students in the process of studying in the university, pedagogical conditions in formation of subjectivity of the future expert in the process of higher education. It found out that in the subjectivity is hidden the potential creativity of the personality of the student, the opportunity to learn more about ourselves and the world around, to be the creator of his career. Subjectivity of the student is formed in the active, internally motivated learning activities, which provides some pedagogical principle, pedagogical cooperation in the educational process of higher education.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject суб’єктність студента
dc.subject педагогічні принципи формування суб’єктності студента
dc.subject навчання у вищих навчальних закладах
dc.subject subjectivity of students
dc.subject pedagogical conditions in formation of subjectivity of the future expert
dc.subject process of studying in the university
dc.title Принципи формування суб'єктності студента у педагогічному процесі вищого навчального закладу ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу