Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Арт-терапевтичні техніки як важливий чинник формування емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи у процесі роботи з потерпілими від насильницьких дій неповнолітніми

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Сакалюк, О. П. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-04-11T17:47:17Z
dc.date.available 2016-04-11T17:47:17Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Сакалюк, О. П. Арт-терапевтичні техніки як важливий чинник формування емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи у процесі роботи з потерпілими від насильницьких дій неповнолітніми / О. П. Сакалюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 16(21), ч. 1. – C. 182-186. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9829
dc.description.abstract Стаття присвячена висвітленню проблеми застосування арт-терапевтичних технік у формуванні емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи. Виокремлені найпоширеніші види арт-терапії. Розглядається роль арт-терапії у роботі педагогів з потерпілими від насильницьких дій неповнолітніми. Подані до уваги арт-терапевтичні техніки по наданню допомоги потерпілим від насильства дітям, відзначена необхідність широкого вибору образотворчих матеріалів для проведення арт-терапевтичної роботи.
dc.description.abstract Статья освещает проблемы применения арт - терапевтических техник в формировании эмпатийной культуры будущих учителей начальной школы. Выделенные распространенные виды арт - терапии. Рассматривается роль арт - терапии в работе педагогов с жертвами насильственных действий несовершеннолетними. Представленные во внимание арт - терапевтические техники по оказанию помощи пострадавшим от насилия детям, отмечена необходимость широкого выбора изобразительных материалов для проведения арт - терапевтической работы.
dc.description.abstract The article deals with the problem of the application of art - therapeutic techniques in shaping the empathy culture of the future elementary school teachers . Allocated the mons common types of art - therapy. Explores the role of art - therapy in the work of teachers with victims of violence minors. Submitted to the attention of art - therapeutic to assist children victims of violense, noted the need for a wide array of art materials for art - therapeutic work.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject емпатійна культура учителя початкової школи
dc.subject арт-терапія
dc.subject колаж
dc.subject ебру
dc.subject лайф-коучинг
dc.subject empathy culture of the elementary school teachers
dc.subject art - therapy
dc.subject collage
dc.subject ebru
dc.subject life coachin
dc.title Арт-терапевтичні техніки як важливий чинник формування емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи у процесі роботи з потерпілими від насильницьких дій неповнолітніми ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics