Стаття присвячена висвітленню проблеми застосування арт-терапевтичних технік у формуванні емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи. Виокремлені найпоширеніші види арт-терапії. Розглядається роль арт-терапії у роботі педагогів з
потерпілими від насильницьких дій неповнолітніми. Подані до уваги арт-терапевтичні техніки по наданню допомоги потерпілим від насильства дітям, відзначена необхідність широкого вибору образотворчих матеріалів для проведення арт-терапевтичної роботи.
Статья освещает проблемы применения арт - терапевтических техник в формировании эмпатийной культуры будущих учителей начальной школы. Выделенные распространенные виды арт - терапии. Рассматривается роль арт - терапии в работе
педагогов с жертвами насильственных действий несовершеннолетними. Представленные во внимание арт - терапевтические техники по оказанию помощи пострадавшим от
насилия детям, отмечена необходимость широкого выбора изобразительных материалов для проведения арт - терапевтической работы.
The article deals with the problem of the application of art - therapeutic techniques in shaping the empathy culture of the future elementary school teachers . Allocated the mons common types of art - therapy. Explores the role of art - therapy in the work of teachers with
victims of violence minors. Submitted to the attention of art - therapeutic to assist children victims of violense, noted the need for a wide array of art materials for art - therapeutic work.