Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування педагогічної емпатії майбутнього вчителя музики в процесі диригентсько-хорової діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гавран, І. А. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-04-11T17:40:39Z
dc.date.available 2016-04-11T17:40:39Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Гавран, І. А. Формування педагогічної емпатії майбутнього вчителя музики в процесі диригентсько-хорової діяльності / І. А. Гавран // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 16(21), ч. 1. – C. 63-67. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9800
dc.description.abstract У статті розглядається проблема формування педагогічної емпатії як значущого компонента професійної компетентності майбутнього вчителя музики. Пропонується система формування даної дефініції на основі використання комплексу оригінальних методик, що значно впливають на професійне становлення та вдосконалення особистості майбутнього вчителя музики, яка направлена на оптимізацію педагогічно-хорового процесу та емоційного реагування на потенційні можливості хорового мистецтва. Також розкрито ефективну результативність запропонованої експериментальної перевірки процесу формування педагогічної емпатії майбутнього фахівця в організації музично-педагогічної діяльності.
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема формирования педагогической эмпатии как значимого компонента профессиональной компетентности будущего учителя музыки. Предлагается система формирования данной дефиниции на основе использования комплекса оригинальных методик воздействующих на профессионализм личности будущего учителя музыки, с направленностью на оптимизацию педагогического хорового процесса и эмоционального реагирования на потенциальные возможности хорового искусства. Также раскрыто эффективную результативность предлагаемой экспериментальной проверки процесса формирования педагогической эмпатии будущего специалиста в организации музыкально-педагогической деятельности.
dc.description.abstract The article considers the problems of forming pedagogical empathy as a significant component of professional competence of the future music teacher. Forming system is proposed on the basis of this definition the use of complex of original methods which affect on the professionalism of a future music teacher, with the thrust on optimizing pedagogical choral process and emotional response to potential opportunities of choral art. Also the article discloses effective impact of the proposed experimental verification of the formation of pedagogical empathy of a future specialist in the organization of musical-pedagogical activities.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject педагогічна емпатія
dc.subject мистецтво
dc.subject хоровий спів
dc.subject учитель музики
dc.subject професійна діяльність
dc.subject pedagogical empathy
dc.subject art
dc.subject choral singing
dc.subject music teacher
dc.subject music teacher
dc.subject professional activity
dc.title Формування педагогічної емпатії майбутнього вчителя музики в процесі диригентсько-хорової діяльності ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу