У статті розглядається проблема формування педагогічної емпатії як значущого компонента професійної компетентності майбутнього вчителя музики. Пропонується система формування даної дефініції на основі використання комплексу оригінальних методик, що значно впливають на професійне становлення та вдосконалення особистості майбутнього вчителя музики, яка направлена на оптимізацію педагогічно-хорового процесу та емоційного реагування на потенційні можливості хорового мистецтва. Також розкрито
ефективну результативність запропонованої експериментальної перевірки процесу формування педагогічної емпатії майбутнього фахівця в організації музично-педагогічної діяльності.
В статье рассматривается проблема формирования педагогической эмпатии как значимого компонента профессиональной компетентности будущего учителя музыки. Предлагается система формирования данной дефиниции на основе использования комплекса оригинальных методик воздействующих на профессионализм личности будущего учителя музыки, с направленностью на оптимизацию педагогического хорового процесса и эмоционального реагирования на потенциальные возможности хорового искусства. Также раскрыто эффективную результативность предлагаемой экспериментальной проверки процесса формирования педагогической эмпатии будущего специалиста в организации музыкально-педагогической деятельности.
The article considers the problems of forming pedagogical empathy as a significant component of professional competence of the future music teacher. Forming system is proposed on the basis of this definition the use of complex of original methods which affect on the
professionalism of a future music teacher, with the thrust on optimizing pedagogical choral process and emotional response to potential opportunities of choral art. Also the article discloses effective
impact of the proposed experimental verification of the formation of pedagogical empathy of a future specialist in the organization of musical-pedagogical activities.