У статті представлено аналіз практики професійної підготовки майбутніх вчителів до використання навчально-ігрових технологій у процесі вивчення географії. Розглянуто педагогічне уміння, як одиниця аналізу професійної діяльності вчителя, що виступає параметром вирішення педагогічних завдань. Визначено перелік професійно необхідних умінь відповідно до професійних функцій вчителя географії. Виділено організаційну функцію, як основу у формуванні професійно компетентного вчителя, у використанні навчально-ігрових технологій.
В статье представлен анализ практики профессиональной подготовки будущих учителей к использованию учебно-игровых технологий в процессе изучения географии. Рассмотрено педагогическое умение, как единица анализа профессиональной деятельности учителя, в качестве параметра решения педагогических задач. Определен перечень профессионально необходимых умений в соответствии с профессиональными функциями учителя географии. Выделено организационную функцию, как основу в формировании профессионально компетентного учителя, в использовании учебно-игровых технологий.
The article presents an analysis of the practice of training future teachers to use educational and gaming technology in the study of geography. Improving the training of future teachers for modern educational priorities requires strengthening the motivational component of geographical outlook of future generations to ensure continuity, differentiation and integrity at every stage of the study of the subject "Geography".