Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Стан професійної підготовки майбутніх вчителів до використання навчально-ігрових технологій у процесі вивчення географії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Запорожець, Л. М. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-03-14T19:16:32Z
dc.date.available 2016-03-14T19:16:32Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Запорожець Л. М. Стан професійної підготовки майбутніх вчителів до використання навчально-ігрових технологій у процесі вивчення географії / Л. М. Запорожець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 162-165. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9635
dc.description.abstract У статті представлено аналіз практики професійної підготовки майбутніх вчителів до використання навчально-ігрових технологій у процесі вивчення географії. Розглянуто педагогічне уміння, як одиниця аналізу професійної діяльності вчителя, що виступає параметром вирішення педагогічних завдань. Визначено перелік професійно необхідних умінь відповідно до професійних функцій вчителя географії. Виділено організаційну функцію, як основу у формуванні професійно компетентного вчителя, у використанні навчально-ігрових технологій.
dc.description.abstract В статье представлен анализ практики профессиональной подготовки будущих учителей к использованию учебно-игровых технологий в процессе изучения географии. Рассмотрено педагогическое умение, как единица анализа профессиональной деятельности учителя, в качестве параметра решения педагогических задач. Определен перечень профессионально необходимых умений в соответствии с профессиональными функциями учителя географии. Выделено организационную функцию, как основу в формировании профессионально компетентного учителя, в использовании учебно-игровых технологий.
dc.description.abstract The article presents an analysis of the practice of training future teachers to use educational and gaming technology in the study of geography. Improving the training of future teachers for modern educational priorities requires strengthening the motivational component of geographical outlook of future generations to ensure continuity, differentiation and integrity at every stage of the study of the subject "Geography".
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject 371.134+91(07)
dc.subject навчально-ігрові технології
dc.subject професійна діяльність
dc.subject професійні функції
dc.subject професійно компетентний вчитель
dc.subject учебно-игровые технологии
dc.subject профессиональная деятельность
dc.subject профессиональные функции
dc.subject профессионально компетентный учитель
dc.subject educational games technology
dc.subject professional activities
dc.subject professionally competent teacher.
dc.title Стан професійної підготовки майбутніх вчителів до використання навчально-ігрових технологій у процесі вивчення географії ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу