DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 25 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9635
Title: Стан професійної підготовки майбутніх вчителів до використання навчально-ігрових технологій у процесі вивчення географії
Authors: Запорожець, Л. М.
Keywords: 371.134+91(07)
навчально-ігрові технології
професійна діяльність
професійні функції
професійно компетентний вчитель
учебно-игровые технологии
профессиональная деятельность
профессиональные функции
профессионально компетентный учитель
educational games technology
professional activities
professionally competent teacher.
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Запорожець Л. М. Стан професійної підготовки майбутніх вчителів до використання навчально-ігрових технологій у процесі вивчення географії / Л. М. Запорожець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 162-165.
Abstract: У статті представлено аналіз практики професійної підготовки майбутніх вчителів до використання навчально-ігрових технологій у процесі вивчення географії. Розглянуто педагогічне уміння, як одиниця аналізу професійної діяльності вчителя, що виступає параметром вирішення педагогічних завдань. Визначено перелік професійно необхідних умінь відповідно до професійних функцій вчителя географії. Виділено організаційну функцію, як основу у формуванні професійно компетентного вчителя, у використанні навчально-ігрових технологій.
В статье представлен анализ практики профессиональной подготовки будущих учителей к использованию учебно-игровых технологий в процессе изучения географии. Рассмотрено педагогическое умение, как единица анализа профессиональной деятельности учителя, в качестве параметра решения педагогических задач. Определен перечень профессионально необходимых умений в соответствии с профессиональными функциями учителя географии. Выделено организационную функцию, как основу в формировании профессионально компетентного учителя, в использовании учебно-игровых технологий.
The article presents an analysis of the practice of training future teachers to use educational and gaming technology in the study of geography. Improving the training of future teachers for modern educational priorities requires strengthening the motivational component of geographical outlook of future generations to ensure continuity, differentiation and integrity at every stage of the study of the subject "Geography".
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9635
Appears in Collections:Випуск 25

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaporozhets.pdf243.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.