У статті проаналізовано використання інтерактивних методів навчання, що дозволяють активізувати мовленнєву діяльність студентів-філологів. Визначено і обґрунтовано основні поняття, проаналізовано методику застосування інтерактивних методів на практичних заняттях з іноземної мови. На практичних заняттях з англійської мови доцільно застосувати навчальні методи, що стимулюють та активізують творче мислення студентів: “мозковий штурм”, рольові ігри, бесіди, дискусії. Доведено, що інтерактивні методи необхідно використовувати в процесі підготовки фахівців-філологів.
В статье проанализировано использование интерактивных методов обучения, которые позволяют активизировать речевую деятельность студентов-филологов. Определены и обоснованы основные понятия, проанализирована методика применения интерактивных методов на практических занятиях по иностранному языку. На практических занятиях по английскому языку целесообразно использовать обучающие методы, которые стимулируют и активизируют творческое мышление студентов: “мозговой штурм”, ролевые игры, беседы, дискуссии. Доказано, что интерактивные методы необходимо использовать в процессе подготовки специалистов-филологов.
The article deals with and proves that interactive teaching methods are effective technologies in a foreign language learning, that allow to intensify a speech activity of students-philologists. The specific of philologists training is oriented in social and communicative course. The main task of higher school is the implementation of effective methodologies and technologies that have to form foreign language communicative skills. Some kinds of interactive technologies and examples of practical tasks for the formation of oral free orientation skills in a foreign language environment in different situations are given and characterized.