Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Активізація іншомовної мовленнєвої діяльності студентів-філологів за допомогою інтерактивних технологій навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іванова, О. В. uk_UA
dc.contributor.author Журба, О. Р. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-03-14T19:10:28Z
dc.date.available 2016-03-14T19:10:28Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Іванова О. В. Активізація іншомовної мовленнєвої діяльності студентів-філологів за допомогою інтерактивних технологій навчання / О. В. Іванова, О. Журба // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 16. - C. 92-96. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9618
dc.description.abstract У статті проаналізовано використання інтерактивних методів навчання, що дозволяють активізувати мовленнєву діяльність студентів-філологів. Визначено і обґрунтовано основні поняття, проаналізовано методику застосування інтерактивних методів на практичних заняттях з іноземної мови. На практичних заняттях з англійської мови доцільно застосувати навчальні методи, що стимулюють та активізують творче мислення студентів: “мозковий штурм”, рольові ігри, бесіди, дискусії. Доведено, що інтерактивні методи необхідно використовувати в процесі підготовки фахівців-філологів.
dc.description.abstract В статье проанализировано использование интерактивных методов обучения, которые позволяют активизировать речевую деятельность студентов-филологов. Определены и обоснованы основные понятия, проанализирована методика применения интерактивных методов на практических занятиях по иностранному языку. На практических занятиях по английскому языку целесообразно использовать обучающие методы, которые стимулируют и активизируют творческое мышление студентов: “мозговой штурм”, ролевые игры, беседы, дискуссии. Доказано, что интерактивные методы необходимо использовать в процессе подготовки специалистов-филологов.
dc.description.abstract The article deals with and proves that interactive teaching methods are effective technologies in a foreign language learning, that allow to intensify a speech activity of students-philologists. The specific of philologists training is oriented in social and communicative course. The main task of higher school is the implementation of effective methodologies and technologies that have to form foreign language communicative skills. Some kinds of interactive technologies and examples of practical tasks for the formation of oral free orientation skills in a foreign language environment in different situations are given and characterized.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject інтерактивні методи
dc.subject комунікативна активність
dc.subject рольові ігри
dc.subject дискусія
dc.subject интерактивные методы
dc.subject коммуникативная активность
dc.subject ролевые игры
dc.subject дискуссия
dc.subject interactive methods
dc.subject communicative activities
dc.subject role play
dc.subject discussion
dc.subject.classification 371.3
dc.title Активізація іншомовної мовленнєвої діяльності студентів-філологів за допомогою інтерактивних технологій навчання ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу