Аналізуючи сучасні пропозиції у сфері розроблення програмного забезпечення та досвід використання комп’ютерно-орієнтованих технологій в вищих навчальних закладах, можна констатувати, що комп'ютерних технологій для підтримки педагогічного контролю та діагностики якості знань студентів існує достатньо, щоб обрати ефективний варіант для реалізації цілей освітніх вимірювань. Однак попри таку їх кількість, існують проблеми з їх адаптацією у вищих навчальних закладах України та високими витратами для отримання повного пакету послуг, оскільки програмне забезпечення з випробувальним періодом (демоверсія), не має тих потрібних функціональних характеристик.
Анализируя современные предложения в сфере разработки программного обеспечения и опыт использования компьютерно-ориентированных технологий в высших учебных заведениях, можно констатировать, что компьютерных технологий для поддержки педагогического контроля и диагностики знаний студентов существует достаточно, чтобы выбрать эффективный вариант для реализации целей образовательных измерений. Однако несмотря на такое их количество, существуют проблемы с их адаптацией в высших учебных заведениях Украины и высокими затратами для получения полного пакета услуг, поскольку программное обеспечение с испытательным периодом (демоверсия), не имеет тех нужных функциональных характеристик.
Analyzing the current proposals in the field of software development and experience in the use of computer-oriented technologies in higher education, we can say that computer technology to support teaching quality monitoring and diagnosis of students' knowledge, there are enough to choose an effective option for achieving the goals of education measurements. However, despite such a number of them, there are problems with their adaptation in higher educational institutions of Ukraine and high costs for a complete package of services as software testing period (demo), is not as necessary functional characteristics.