DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 02: Комп'ютерно-орієнтовні системи навчання » Випуск 15 (22) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9379
Title: Сучасні комп'ютерно-орієнтовані технології освітніх вимірювань: аналіз, порівняння та вибір
Authors: Микитенко, П. В.
Keywords: комп’ютерно-орієнтовані технології
вищі навчальні заклади
науковці-педагоги
компьютерно-ориентированные технологии
высшие учебные заведения
научные-педагоги
computer-oriented technology
universities
researchers-teachers
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Микитенко, П. В. Сучасні комп'ютерно-орієнтовані технології освітніх вимірювань: аналіз, порівняння та вибір / П. В. Микитенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 15 (22). - C. 144-150.
Abstract: Аналізуючи сучасні пропозиції у сфері розроблення програмного забезпечення та досвід використання комп’ютерно-орієнтованих технологій в вищих навчальних закладах, можна констатувати, що комп'ютерних технологій для підтримки педагогічного контролю та діагностики якості знань студентів існує достатньо, щоб обрати ефективний варіант для реалізації цілей освітніх вимірювань. Однак попри таку їх кількість, існують проблеми з їх адаптацією у вищих навчальних закладах України та високими витратами для отримання повного пакету послуг, оскільки програмне забезпечення з випробувальним періодом (демоверсія), не має тих потрібних функціональних характеристик.
Анализируя современные предложения в сфере разработки программного обеспечения и опыт использования компьютерно-ориентированных технологий в высших учебных заведениях, можно констатировать, что компьютерных технологий для поддержки педагогического контроля и диагностики знаний студентов существует достаточно, чтобы выбрать эффективный вариант для реализации целей образовательных измерений. Однако несмотря на такое их количество, существуют проблемы с их адаптацией в высших учебных заведениях Украины и высокими затратами для получения полного пакета услуг, поскольку программное обеспечение с испытательным периодом (демоверсия), не имеет тех нужных функциональных характеристик.
Analyzing the current proposals in the field of software development and experience in the use of computer-oriented technologies in higher education, we can say that computer technology to support teaching quality monitoring and diagnosis of students' knowledge, there are enough to choose an effective option for achieving the goals of education measurements. However, despite such a number of them, there are problems with their adaptation in higher educational institutions of Ukraine and high costs for a complete package of services as software testing period (demo), is not as necessary functional characteristics.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9379
Appears in Collections:Випуск 15 (22)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mykytenko.pdf562.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.