У статті подано аналіз навчальних планів підготовки майбутніх фахівців гуманітарної сфери в контексті предметно-змістового наповнення перших двох циклів нормативних дисциплін. Показано, що в реальній практичній діяльності ВНЗ конструювання циклу “Природничо-наукової (фундаментальної) підготовки” майбутніх фахівців-гуманітаріїв є “особливо проблемним”. Пропонується здійснювати її засобами мультимедійних навчальних дисциплін, в основі формування змісту яких має бути синергетична парадигма фундаментальності.
В статье дан анализ учебных планов подготовки будущих специалистов гуманитарной
сферы в контексте предметно-содержательного наполнения первых двух циклов нормативных
дисциплин. Показано, что в реальной практической деятельности вузов конструирование цикла
“Естественно-научная(фундаментальная) подготовка” будущих специалистов-гуманитариев весьма“проблематично”. Предлагается осуществлять его средствами мультимедийных учебных дисциплин, в основе конструирования содержания которых должна быть синергетическая парадигма фундаментальности.
The article is an analysis of the curriculum for future professionals in the humanitarian sphere
context of subject- content in the context of the first two cycles of regulatory disciplines. It is shown that
in actual practice universities design cycle “natural science ( basic ) training” future specialists in the
humanities is “particularly problematic”. It is proposed to carry out its mass media disciplines, based on
shaping the content of which should be synergetic paradigm is fundamental.