Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

"Природничо-наукова (фундаментальна) підготовка" майбутніх фахівців гуманітарної сфери: стан і перспективи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кириленко, К. М. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-09-15T10:07:19Z
dc.date.available 2015-09-15T10:07:19Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Кириленко К. М. "Природничо-наукова (фундаментальна) підготовка"майбутніх фахівців гуманітарної сфери: стан і перспективи / К. М. Кириленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 47. - C. 90-94. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8072
dc.description.abstract У статті подано аналіз навчальних планів підготовки майбутніх фахівців гуманітарної сфери в контексті предметно-змістового наповнення перших двох циклів нормативних дисциплін. Показано, що в реальній практичній діяльності ВНЗ конструювання циклу “Природничо-наукової (фундаментальної) підготовки” майбутніх фахівців-гуманітаріїв є “особливо проблемним”. Пропонується здійснювати її засобами мультимедійних навчальних дисциплін, в основі формування змісту яких має бути синергетична парадигма фундаментальності.
dc.description.abstract В статье дан анализ учебных планов подготовки будущих специалистов гуманитарной сферы в контексте предметно-содержательного наполнения первых двух циклов нормативных дисциплин. Показано, что в реальной практической деятельности вузов конструирование цикла “Естественно-научная(фундаментальная) подготовка” будущих специалистов-гуманитариев весьма“проблематично”. Предлагается осуществлять его средствами мультимедийных учебных дисциплин, в основе конструирования содержания которых должна быть синергетическая парадигма фундаментальности.
dc.description.abstract The article is an analysis of the curriculum for future professionals in the humanitarian sphere context of subject- content in the context of the first two cycles of regulatory disciplines. It is shown that in actual practice universities design cycle “natural science ( basic ) training” future specialists in the humanities is “particularly problematic”. It is proposed to carry out its mass media disciplines, based on shaping the content of which should be synergetic paradigm is fundamental.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject природничо-наукова (фундаментальна) підготовка гуманітаріїв (культурологів)
dc.subject мультимедійні навчальні дисципліни
dc.subject синергетична парадигма фундаментальності
dc.subject естественно-научная(фундаментальная) подготовка гуманитариев (культурологов)
dc.subject мультимедийные учебные дисциплины
dc.subject синергетическая парадигма фундаментальности
dc.subject natural sciences (basic) training in the humanities (cultural studies)
dc.subject multimedia disciplines
dc.subject synergetic paradigm is fundamental
dc.title "Природничо-наукова (фундаментальна) підготовка" майбутніх фахівців гуманітарної сфери: стан і перспективи ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу