Проведений аналіз застосування інноваційних технологій на підготовчому, етапі постановки та автоматизації звуків, дозволив визначити ефективність кожного з засобів та чітко з‘ясувати їх призначення. Всі технічні засоби можна поділити в залежності від етапу логопедичної роботи та від їх призначення. На підготовчому етапі логопед використовує пристрої для розвитку мовленнєвого дихання, фонематичних процесів, дрібної моторики і логопедичного масажу. Етап постановки звуків передбачає застосування зондозамінників та обладнання для постановки звуків. Етап автоматизації звуків передбачає застосування пристроїв для розвитку фонематичних процесів, які спрямовані на розвиток самоконтролю дитини за власним мовленням. Розроблена власна модель роторозширювачів, задачею якої було створення роторозширювачів різних за висотою, формою, смаком та кольором для проведення логопедичних занять в комфортних психологічних умовах для дітей дошкільного віку. Визначені найефективніші гігієнічні засоби для дезінфікації логопедичного обладнання. Доведено використання новітніх технологій в логопедичній роботі підвищую якість проведення логопедичних занять, знижує час корекційного впливу на дитину. Впровадження сучасних новітніх технологій в корекційний процес вчителя-логопеда дає можливість майбутнім спеціалістам розширювати свої професійні можливості.
Проведенный анализ применения инновационных технологий на подготовительном, этапе постановки и автоматизации звуков, позволил определить эффективность каждого из средств и четко выяснить их назначение. Все технические средства можно разделить в зависимости от этапа логопедической работы и от их назначения. На подготовительном этапе логопед использует устройства для развития речевого дыхания, фонематических процессов, мелкой моторики и логопедического массажа. Этап постановки звуков предусматривает применение зондозаминникив и оборудование для постановки звуков. Этап автоматизации звуков предусматривает применение устройств для развития фонематических процессов, которые направлены на развитие самоконтроля ребенка за собственной речью. Разработана собственная модель роторасширителя, задачей которой было создание роторасширителей разных по высоте, форме, вкусу и цвету для проведения логопедических занятий в комфортных психологических условиях для детей дошкольного возраста. Определены эффективные гигиенические средства для дезинфекции логопедического оборудования. Доказано использование новейших технологий в логопедической работе повышаю качество проведения логопедических занятий, снижает время коррекционного воздействия на ребенка. Внедрение современных новейших технологий в коррекционный процесс учителя-логопеда дает возможность будущим специалистам расширять свои профессиональные возможности.
Conducted analysis of application of innovative technologies on preparatory, stage of raising and automation of sounds, allowed to define efficiency of each of facilities and clearly find out their setting. All technical equipments can be divided depending on the stage of speech therapy work and from their setting. On the preparatory stage a speech therapist uses device for development of the speech breathing, phonemic processes, fine motor skills and speech therapy massage. The stage of raising of sounds envisages application of zondozamynnykyv and equipment for raising of sounds. The stage of automation of sounds envisages application of devices for development of phonemic processes that is sent to development of self-control of child after own speech. The own model of gag, the task of that was creation of gags different on a height, form, taste and color for realization of speech therapy employments in comfort psychological terms for the children of preschool age, is worked out. Effective hygienical facilities are certain for disinfection of speech therapy equipment. The use of the newest technologies is well-proven in speech therapy work I improve quality realization of speech therapy employments, reduces time of the correction affecting child. Introduction of the modern newest technologies in the correction process of speech teacher-therapist gives an opportunity to the future specialists to extend the professional possibilities.