Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Організаційні засади логопедичної допомоги у мережі спеціальних дошкільних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Пінчук, Ю. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:39:22Z
dc.date.available 2015-07-03T12:39:22Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Пінчук Ю. В. Організаційні засади логопедичної допомоги у мережі спеціальних дошкільних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення / Ю. В. Пінчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 27. - C. 165-170. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7801
dc.description.abstract Стаття знайомить з організаційними засадами логопедичної допомоги у спеціальному дошкільному закладі компенсуючого або комбінованого типу для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ). У змісті роботи розглядаються напрямки та етапи діагностичної та навчально-корекційної діяльності логопеда протягом року, шляхи реалізації загальноосвітньої та корекційної програм у процесі навчання та при плануванні навчально-виховної роботи, описується коло обов‘язків логопеда за іншими видами діяльності (методичної, просвітницької, профілактичної тощо).
dc.description.abstract В статье раскрываются организационные основы логопедической помощи в специальном дошкольном учреждении компенсирующего или комбинированного вида для детей с тяжелыми нарушениями речи (ТНР). В содержании работы рассматриваются направления и этапы диагностической и учебно-коррекционной деятельности логопеда в течение года, пути реализации общеобразовательной и коррекционной программ в процессе обучения и при планировании учебно-воспитательной работы, описывается круг обязанностей логопеда по другим видам деятельности (методической, просветительской, профилактической и т.д.).
dc.description.abstract Organizational principles of speech therapy in preschool network of special schools for children with severe speech disorders. The article introduces the organizational principles of speech therapy in special preschools compensatory or combined form for children with severe speech disorders (SSD). The content of the treated areas and stages of diagnostic and remedial teaching and speech therapy activities during the year through the implementation of a comprehensive and correctional programs in the learning process and in the planning of educational work, describes the responsibilities of a speech therapist for other activities (technical, educational, preventive etc.).
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject організаційні засади логопедичної допомоги у дошкільних закладах для дітей з ТПМ
dc.subject планування логопедичної роботи
dc.subject документація логопеда ДНЗ
dc.subject организационные основы логопедической помощи в дошкольных образовательных учреждениях для детей с ТНР
dc.subject планирование логопедической работы в ДОУ
dc.subject документация логопеда ДОУ
dc.subject organizational bases of speech therapy support in the pre-school educational institutions for children with SSD
dc.subject the planning of speech therapy work in preschool
dc.subject preschool speech therapy documentation
dc.subject.classification 376-053.4.-056.264
dc.title Організаційні засади логопедичної допомоги у мережі спеціальних дошкільних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics