Стаття знайомить з організаційними засадами логопедичної допомоги у спеціальному дошкільному закладі компенсуючого або комбінованого типу для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ). У змісті роботи розглядаються напрямки та етапи діагностичної та навчально-корекційної діяльності логопеда протягом року, шляхи реалізації загальноосвітньої та корекційної програм у процесі навчання та при плануванні навчально-виховної роботи, описується коло обов‘язків логопеда за іншими видами діяльності (методичної, просвітницької, профілактичної тощо).
В статье раскрываются организационные основы логопедической помощи в специальном дошкольном учреждении компенсирующего или комбинированного вида для детей с тяжелыми нарушениями речи (ТНР). В содержании работы рассматриваются направления и этапы диагностической и учебно-коррекционной деятельности логопеда в течение года, пути реализации общеобразовательной и коррекционной программ в процессе обучения и при планировании учебно-воспитательной работы, описывается круг обязанностей логопеда по другим видам деятельности (методической, просветительской, профилактической и т.д.).
Organizational principles of speech therapy in preschool network of special schools for children with severe speech disorders. The article introduces the organizational principles of speech therapy in special preschools compensatory or combined form for children with severe speech disorders (SSD). The content of the treated areas and stages of diagnostic and remedial teaching and speech therapy activities during the year through the implementation of a comprehensive and correctional programs in the learning process and in the planning of educational work, describes the responsibilities of a speech therapist for other activities (technical, educational, preventive etc.).