Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Допрофессиональная подготовка подростков с инвалидностью как условие их успешной сициализации и ресурс предупреждения потенциальной бедности

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевцов, А. Г. uk_UA
dc.contributor.author Бажмин, В. Б. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:30:15Z
dc.date.available 2015-07-03T12:30:15Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Шевцов А. Г. Допрофессиональная подготовка подростков с инвалидностью как условие их успешной сициализации и ресурс предупреждения потенциальной бедности / А. Г. Шевцов, В. Б. Бажмин // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 26. - C. 462-468. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7773
dc.description.abstract У статті викладені методологічні засади допрофесійної підготовки підлітків з порушеннями функцій опорно-рухового апарату в системі навчально-реабілітаційній роботи. В основі концепції дослідження лежить теза про те, що системне формування готовності осіб з стійкими порушеннями здоров’я до майбутньої професійної підготовки та трудової діяльності у підлітковому віці значно підвищить ефективність їх професійної реабілітації у майбутньому. У статті запропонована система критеріїв та показників допрофесійної готовності з точки зору ортопедагогіки. Ця система складається з 13 критеріїв за 5-ю групами відповідно до таких факторів комплексного реабілітаційного впливу, як педагогічний, психологічний, соціальний, медичний, техніко-середовищний.
dc.description.abstract В статье изложены методологические основы допрофессиональной подготовки подростков с нарушениями функций опорно-двигательного аппарата в системе учебно-реабилитационной роботы. В основе концепции исследования лежит тезис о том, что системное формирование готовности лиц со стойкими нарушениями здоровья к будущей профессиональной подготовке и трудовой деятельности в подростковом возрасте значительно повысит эффективность их профессиональной реабилитации в будущем. В статье предложена система критериев и показателей допрофессиональной готовности с точки зрения ортопедагогики.
dc.description.abstract The article present methodological ortopedagogical approaches to the prevocational training of the teenagers with motor disabilities in the frame of the education-rehabilitation system. The basic concept study is the idea that the formation of systemic availability of persons with permanent disabilities for future training and employment in their teens significantly increase the efficiency of their vocational rehabilitation in the future. The paper proposes a system of criteria and indicators of pre-vocational readiness in terms ortopedagogic. This system consists of 13 criterias drawn up by 5-groups according by such factors of the comprehensive rehabilitation influence as pedagogical, psychological, social, medical and technical-environmental.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject ортопедагогіка
dc.subject підлітки з порушеннями функцій опорно-рухового апарату
dc.subject ортопедагогика
dc.subject подростки с нарушениями функций опорно-двигательного аппарата
dc.subject ortopedagogic
dc.subject.classification 37.013.82: 376.2
dc.title Допрофессиональная подготовка подростков с инвалидностью как условие их успешной сициализации и ресурс предупреждения потенциальной бедности ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу