В статті розглядаються умови формування мотивації студентів-сурдопедагогів до навчання та професійної діяльності здійснювалось в рамках активних методів навчання (АМН), які мають нові якості в силу: а) систематизацією змісту представленого в імітаційній моделі сурдопедагогічної діяльності; б) відтворенням структури і функцій професійної діяльності сурдопедагога в ігровій моделі; в) наближенням ситуації навчального процесу до реальних умов, у зв‘язку з чим, через практичне застосування знань, забезпечується перехід студента-сурдопедагога від пізнавальної мотивації до професійної. Форма надання завдань експерименту набувала насичення змістової наповненості через: вибір об‘єкта гри; дослідження закономірностей моделі; через попередню розробку процедури гри; розробку системи стимулювання; розробку документообігу; розробку процесу гри; експериментальні висновки і корегування. Результат виділення сутності завдань через форму АМН контролювався визначеними відповідними психологічним підходами: імітаційного моделювання умов і динаміки сурдопедагогічної діяльності; ігрового моделювання; спільної діяльності учасників за різними завданнями при збереженні єдиної мети; вимушеності діалогічного спілкування студентів для координації дій; творчо спрямованого процесу розгортання професійного сурдопедагогічного змісту; збереження двоплановості діяльності студента-сурдопедагога через імітаційно-ігрову та професійну діяльність.
В статье рассматриваются условия формирования мотивации студентов - сурдопедагогов к обучению и профессиональной деятельности осуществлялось в рамках активных методов обучения ( АМН ) , которые имеют новые качества в силу: а ) систематизацией содержания представленного в имитационной модели сурдопедагогической деятельности б ) воспроизведением структуры и функций профессиональной деятельности сурдопедагога в игровой модели в) приближением ситуации учебного процесса к реальным условиям, в связи с чем, через практическое применение знаний, обеспечивается переход студента-сурдопедагога от познавательной мотивации к профессиональной. Форма предоставления задач эксперимента приобретала насыщения содержательной наполненности через: выбор объекта игры, исследования закономерностей модели, через предварительную разработку процедуры игры; разработку системы стимулирования; разработку документооборота; разработку процесса игры ; экспериментальные выводы и корректировки. Результат выделения сущности задач через форму АМН контролировался определенными соответствующими психологическим подходами: имитационного моделирования условий и динамики сурдопедагогической деятельности; игрового моделирования; совместной деятельности участников по разным задачами при сохранении единой цели; вынужденности диалогического общения студентов для координации действий, творчески направленного процесса развертывания профессионального сурдопедагогическая содержания, сохранение двоплановости деятельности студента - сурдопедагога через имитационно - игровую и профессиональную деятельность .
he [The] article deals with conditions of the motivation of students surdopedahohiv learning and training activities carried out within the framework of active learning ( AMS ), which have new money into force : a) the systematization of the content presented in the simulation model surdopedahohichnoyi activity , b) the reproduction of the structure and function of professional activity surdopedahoha in game model , c) approach the situation of the educational process to the real conditions , and therefore , through the practical application of knowledge, provided the transition from student surdopedahoha cognitive motivation to professional . Form of task saturation experiment acquired semantic fullness through: the selection of games; investigation of the model, through the development of preliminary procedures of the game , the development of incentives , development workflow , the development process of the game , the experimental findings and adjustments. Results highlight the nature of tasks through the form of AMS controlled by certain relevant psychological approaches : simulation conditions and dynamics surdopedahohichnoyi activities, game modeling joint action by different tasks while maintaining a common goal ; vymushenosti dialogic communication students to coordinate , creatively directed the deployment of professional surdopedahohichnoho content preservation dvoplanovosti business student surdopedahoha through simulation- gaming and professional activities.