ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Валявко, С. М. | uk_UA |
dc.contributor.author | Князев, К. Е. | uk_UA |
dc.contributor.author | Князева, А. А. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-07-03T12:30:12Z | |
dc.date.available | 2015-07-03T12:30:12Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Валявко С. М. Диагностика особенностей личностного развития дошкольников с речевым дизонтогенезом "Рисуночным тестом Вартегга" / С. М. Валявко, К. Е. Князев, А. А. Князева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 26. - C. 294-303. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7737 | |
dc.description.abstract | Сучасна спеціальна психологія і педагогіка все більше звертається до індивідуально-особистісної моделі розвитку. Знання особливостей цього розвитку дозволяють забезпечити адекватну траєкторію корекційно-розвивальної діяльності фахівців, краще враховувати його особливі освітні потреби. У статті розглядається проблематика валідності, стандартизації та інтерпретації малюнкових тестів. На основі сучасних підходів у психодіагностиці автори розглядають можливість об‘єктивізації цих діагностичних методик, зокрема, "Малюнкового тесту Вартегга", і наводяться дані його валідності. На думку авторів, цей інструмент здатний виступати засобами експрес-діагностики і замінити інші тести. | |
dc.description.abstract | Современная специальная психология и педагогика все более адресуется к индивидуально-личностной модели развития. Знания особенностей этого развития позволяют обеспечить адекватную траекторию коррекционно-развивающего воздействия специалистов, лучше учитывать его особые образовательные потребности. В статье рассматривается проблематика валидности, стандартизации и интерпретации рисуночных тестов. На основе современных подходов в психодиагностике авторы рассматривают возможность объективизации этих диагностических методик, в частности «Рисуночного теста Вартегга» и приводятся данные его валидности. По мнению авторов этот инструмент способен выступать в качестве средств экспресс-диагностики и заменить другие тесты. | |
dc.description.abstract | Modern special psychology and pedagogy are more addressed to individually-personal development models. Knowledge of the features of this development allows for adequate remedial developmental trajectory effects and better considers children special educational needs by specialists. The article focuses on the problemsof validity, standardization and interpretation of drawing tests. Authors based on modern psychodiagnosis approaches consider the possibility of objectification of these diagnostic techniques, including «Wartegg drawing test» and presents data on its construct validity. According to the authors, this tool is able to act as a means of rapid diagnosis and replace other tests | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | психодіагностика | |
dc.subject | можливості інтерпретації | |
dc.subject | проекція | |
dc.subject | тривожність | |
dc.subject | мовленнєві порушення | |
dc.subject | психодиагностика | |
dc.subject | возможности интерпретации | |
dc.subject | проекция | |
dc.subject | тревожность | |
dc.subject | речевые нарушения | |
dc.subject | psychognosis | |
dc.subject | capabilities of interpretation | |
dc.subject | projection | |
dc.subject | anxiety | |
dc.subject | speech disorders | |
dc.subject.classification | 376-056.264-053.4 | |
dc.subject.classification | 376.091.33-051-056.263:159947.5 | |
dc.title | Диагностика особенностей личностного развития дошкольников с речевым дизонтогенезом "Рисуночным тестом Вартегга" | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |