Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Диагностика особенностей личностного развития дошкольников с речевым дизонтогенезом "Рисуночным тестом Вартегга"

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Валявко, С. М. uk_UA
dc.contributor.author Князев, К. Е. uk_UA
dc.contributor.author Князева, А. А. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:30:12Z
dc.date.available 2015-07-03T12:30:12Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Валявко С. М. Диагностика особенностей личностного развития дошкольников с речевым дизонтогенезом "Рисуночным тестом Вартегга" / С. М. Валявко, К. Е. Князев, А. А. Князева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 26. - C. 294-303. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7737
dc.description.abstract Сучасна спеціальна психологія і педагогіка все більше звертається до індивідуально-особистісної моделі розвитку. Знання особливостей цього розвитку дозволяють забезпечити адекватну траєкторію корекційно-розвивальної діяльності фахівців, краще враховувати його особливі освітні потреби. У статті розглядається проблематика валідності, стандартизації та інтерпретації малюнкових тестів. На основі сучасних підходів у психодіагностиці автори розглядають можливість об‘єктивізації цих діагностичних методик, зокрема, "Малюнкового тесту Вартегга", і наводяться дані його валідності. На думку авторів, цей інструмент здатний виступати засобами експрес-діагностики і замінити інші тести.
dc.description.abstract Современная специальная психология и педагогика все более адресуется к индивидуально-личностной модели развития. Знания особенностей этого развития позволяют обеспечить адекватную траекторию коррекционно-развивающего воздействия специалистов, лучше учитывать его особые образовательные потребности. В статье рассматривается проблематика валидности, стандартизации и интерпретации рисуночных тестов. На основе современных подходов в психодиагностике авторы рассматривают возможность объективизации этих диагностических методик, в частности «Рисуночного теста Вартегга» и приводятся данные его валидности. По мнению авторов этот инструмент способен выступать в качестве средств экспресс-диагностики и заменить другие тесты.
dc.description.abstract Modern special psychology and pedagogy are more addressed to individually-personal development models. Knowledge of the features of this development allows for adequate remedial developmental trajectory effects and better considers children special educational needs by specialists. The article focuses on the problemsof validity, standardization and interpretation of drawing tests. Authors based on modern psychodiagnosis approaches consider the possibility of objectification of these diagnostic techniques, including «Wartegg drawing test» and presents data on its construct validity. According to the authors, this tool is able to act as a means of rapid diagnosis and replace other tests
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject психодіагностика
dc.subject можливості інтерпретації
dc.subject проекція
dc.subject тривожність
dc.subject мовленнєві порушення
dc.subject психодиагностика
dc.subject возможности интерпретации
dc.subject проекция
dc.subject тревожность
dc.subject речевые нарушения
dc.subject psychognosis
dc.subject capabilities of interpretation
dc.subject projection
dc.subject anxiety
dc.subject speech disorders
dc.subject.classification 376-056.264-053.4
dc.subject.classification 376.091.33-051-056.263:159947.5
dc.title Диагностика особенностей личностного развития дошкольников с речевым дизонтогенезом "Рисуночным тестом Вартегга" ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics