Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування початкових мовних узагальнень у розумово відсталих учнів як педагогічна проблема

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Руденко, А. О. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:30:10Z
dc.date.available 2015-07-03T12:30:10Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Руденко, А. О. Формування початкових мовних узагальнень у розумово відсталих учнів як педагогічна проблема / А. О. Руденко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 26. – C. 197-200. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7715
dc.description.abstract У статті представлено теоретичний аналіз наявних у спеціальній літературі наукових праць вітчизняних і зарубіжних вчених-дефектологів (олігофренопедагогів) з формування початкових мовних узагальнень у розумово відсталих учнів. Не дивлячись на досить чисельну кількість авторів, які досліджували дану проблему, вона залишається недостатньо розробленою та однією із найактуальніших педагогічних проблем у світлі сучасних вимог до змісту та організації корекційного навчання розумово відсталих учнів.
dc.description.abstract В статье представлено теоретический анализ имеющихся в специальной литературе научных работ отечественных и зарубежных ученых-дефектологов (олигофренопедагогов) по формированию начальных языковых обобщений у умственно отсталых учащихся. Несмотря на достаточно многочисленное количество авторов, которые исследовали данную проблему, она остается по-прежнему недостаточно изученной и одной из самых актуальных педагогических проблем в свете современных требований к содержанию и организации коррекционного обучения умственно отсталых учащихся .
dc.description.abstract In the article the theoretical analysis of present in the special literature scientific works of home and foreign scientists and defectologists (oligophrenopedagogics) is presented from forming of initial language generalizations for retard students. In spite of numeral enough amount of authors and their inelaborateness on this issue, she remains one of the most actual pedagogical problems in the light of modern requirements to maintenance and organization of correction studies mentally of backward students.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject початкові мовні узагальнення
dc.subject практичні граматичні вправи
dc.subject слова, що означають назву предмета, ознаку предмета, дію предмета
dc.subject начальные языковые обобщения
dc.subject практические грамматические упражнения
dc.subject слова, обозначающие название предмета, признаки предмета, действие предмета
dc.subject initial language generalizations
dc.subject practical grammatical exercises
dc.subject words, that mean the name of object, sign of object, action of object
dc.subject.classification 376-056.34.016:81
dc.title Формування початкових мовних узагальнень у розумово відсталих учнів як педагогічна проблема ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics