Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Система роботи педагога з батьками в умовах освітньої інтеграції

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гноєвська, О. Ю. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:30:07Z
dc.date.available 2015-07-03T12:30:07Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Гноєвська О. Ю. Система роботи педагога з батьками в умовах освітньої інтеграції / О. Ю. Гноєвська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 26. - C. 57-62. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7683
dc.description.abstract В статті розглядається проблема підготовки педагогів до роботи з батьками дітей, що навчаються в умовах освітньої інтеграції. Освітня інтеграція передбачає не лише активне включення і участь дітей, підлітків з особливостями розвитку в освітньому процесі дошкільної установи, школи, але більшою мірою перебудову усього процесу освіти як системи забезпечення освітніх потреб усіх дітей. Інтеграція дітей в школи за місцем їх проживання – процес розвитку загальної освіти, який передбачає доступність навчання для всіх, у тому числі і дітей з особливими освітніми потребами.
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема подготовки педагогов к работе с родителями детей, обучающихся в условиях образовательной интеграции. Образовательная интеграция предполагает не только активное включение и участие детей, подростков с особенностями развития в образовательный процесс дошкольного учреждения, школы, но в большей степени перестройку всего процесса образования как системы обеспечения образовательных потребностей всех детей. Интеграция детей в школы по месту жительства - процесс развития общего образования, который предполагает доступность обучения для всех, в том числе и детей с особыми образовательными потребностями.
dc.description.abstract The article deals with the problem of preparing teachers to work with parents of children enrolled in the conditions of educational integration. Educational integration involves not only the active involvement and participation of children, young people with disabilities in the educational opportunities of preschool institutions, schools, but more restructuring of the entire process of education as the educational needs of all children. Integration of children in their local schools - a process of general education, which assumes the availability of education for all, including children with special educational needs.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject освітній процес
dc.subject освітня інтеграція
dc.subject соціальне середовище
dc.subject внутрішні і зовнішні показники ефективного навчання
dc.subject образовательный процесс
dc.subject образовательная интеграция
dc.subject социальная среда
dc.subject внутренние и внешние показатели эффективного обучения
dc.subject educational process
dc.subject educational integration
dc.subject social environment
dc.subject internal and external indicators of effective teaching
dc.subject.classification 376: 37.018.262
dc.title Система роботи педагога з батьками в умовах освітньої інтеграції ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу