Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Науково-теоретичне обгрунтування та зміст методики психолінгвістичного вивчення стану усного мовлення молодших школярів з ТПМ

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Арендарук, А. О. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:30:06Z
dc.date.available 2015-07-03T12:30:06Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Арендарук, А. О. Науково-теоретичне обгрунтування та зміст методики психолінгвістичного вивчення стану усного мовлення молодших школярів з ТПМ / А. О. Арендарук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 26. – C. 5-8. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7680
dc.description.abstract В статті розкрито зміст та науково-теоретичне обґрунтування методики психолінгвістичного вивчення стану усного мовлення молодших школярів з ТПМ. Стаття висвітлює багатоступеневу структуру продукування мовного висловлювання, розкриває тісний взаємозв`язок розвитку мови і немовної діяльності у процесі онтогенезу. Стаття розкриває становлення окремих операцій, які здійснюють мовленнєву діяльність, показує обумовленість рівня сформованості мовних дій особливостями не мовленнєвої діяльності.
dc.description.abstract В статье раскрыто содержание и научно-теоретическое обоснование методики психолингвистического изучения состояния устной речи младших школьников с ТНР. Статья освещает многоступенчатую структуру продуцирования языкового высказывания, раскрывает тесную взаимосвязь развития речи и неязыковой деятельности в процессе онтогенеза. Статья раскрывает становление отдельных операций, которые осуществляют речевую деятельность, показывает обусловленность уровня сформированности речевых действий особенностями не речевой деятельности.
dc.description.abstract The article disclosed and scientific-theoretical substantiation of the method of psycholinguistic study the condition of oral language primary school children with serious speech disorders. The article highlights the hierarchical structure of production of linguistic expression, reveals a close relationship between language development and non-linguistic activity in the course of ontogenesis. The article reveals the formation of separate operations which perform a speech activity, shows the dependence of the level of maturity of speech acts features not speech activity.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject мовленнєва діяльність
dc.subject три фази мовленнєвої діяльності
dc.subject змістовна та операціональна сторона мовної дії
dc.subject граматико-смисловий синтаксис
dc.subject речевая деятельность
dc.subject три фазы речевой деятельности
dc.subject содержательная и операциональная сторона речевого действия
dc.subject грамматико-смысловой синтаксис
dc.subject the three phases of speech activity
dc.subject the substantive operatonal side actions language
dc.subject grammar-semantic syntax
dc.subject.classification 376-056.264-053.5
dc.title Науково-теоретичне обгрунтування та зміст методики психолінгвістичного вивчення стану усного мовлення молодших школярів з ТПМ ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу