Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Деякі аспекти психолого-педагогічних вимог до комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гриб’юк, О. О.
dc.contributor.author Жалдак, М. І.
dc.date.accessioned 2015-04-10T17:40:41Z
dc.date.available 2015-04-10T17:40:41Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Гриб’юк О. О. Деякі аспекти психолого-педагогічних вимог до комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики / О. О. Гриб’юк, М. І. Жалдак // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2013 рік, 4-6 лютого 2014 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – с. 5-7 uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6761
dc.description.abstract Значна увага приділяється проблемам створення сучасних ефективних систем навчання, в рамках яких дослідження традиційних психологічних проблем дозволяє уточнити ефективність певної системи навчання, зокрема особливості уваги та мислення учнів в умовах комп'ютеризованого навчання. Розглядаються психолого-педагогічні вимоги впровадження комп'ютерно-орієнтованих систем навчання в навчальний процес з метою підвищення ефективності навчання математики в загальноосвітніх навчальних закладах. Аналізуються принципи, на підставі яких базується розвиток комп'ютерно-орієнтованих методичних систем навчання, методи дослідження ефективності використання комп'ютера в навчальному процесі критерії визначення такої ефективності і фактори, від яких вона залежить. Ключові слова: комп'ютерно-орієнтована система навчання, Gran, психолого-педагогічні вимоги, математика, методика навчання математики, критерії ефективності комп'ютеризованого навчання, принципи навчання. uk_UA
dc.description.abstract Значительное внимание уделяется проблемам создания современных эффективных систем обучения, в рамках которых исследования традиционных психологических проблем позволяет уточнить эффективность определенной системы обучения, в частности особенности внимания и мышления учащихся в условиях компьютеризированного обучения. Рассматриваются психолого-педагогические требования внедрения компьютерно-ориентированных систем обучения в учебный процесс с целью повышения эффективности обучения математике в общеобразовательных учебных заведениях. Анализируются принципы, на основании которых базируется развитие компьютерно-ориентированных методических систем обучения, методы исследования эффективности использования компьютера в учебном процессе критерии определения такой эффективности и факторы, от которых она зависит. uk_UA
dc.description.abstract In this work we deal with psychological and pedagogical requirements for implementing computer-based systems of studying into educational process with the aim of improving efficiency of studying mathematics in primary, secondary and high school. Special attention is being paid to the problems of creating modern efficient systems of studying. And within the scope of these systems there is research into traditional psychological problems, which helps specify the efficiency of a certain system of studying, and in particular, distinctive characteristics of pupils’ attention and way of thinking given that studies are computer-based. We analyze principles, which are the base of the development of computer-based systems of studying, methods to estimate efficiency of the use of computers in educational process, criteria for estimating this efficiency and factors the latter depends on. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject комп'ютерно-орієнтована система навчання uk_UA
dc.subject компьютерно-ориентированная система обучения uk_UA
dc.subject computer-based system of studying uk_UA
dc.subject Gran uk_UA
dc.subject психолого-педагогічні вимоги uk_UA
dc.subject психолого-педагогические требования uk_UA
dc.subject psychological and pedagogical requirements uk_UA
dc.subject методика навчання математики uk_UA
dc.subject методика обучения математике uk_UA
dc.subject methods of teaching mathematics uk_UA
dc.subject критерії ефективності комп'ютеризованого навчання uk_UA
dc.subject критерии эффективности компьютеризированного обучения uk_UA
dc.subject criteria of efficiency of computer-based studying uk_UA
dc.subject принципы обучения uk_UA
dc.subject принципи навчання uk_UA
dc.subject educational approaches (principles) uk_UA
dc.subject.classification 37.016:[51:004] uk_UA
dc.title Деякі аспекти психолого-педагогічних вимог до комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу