Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розв’язування задач з фізики і моделювання професійної діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Погорілко, Т. М.
dc.date.accessioned 2015-03-26T09:46:09Z
dc.date.available 2015-03-26T09:46:09Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Погорілко, Т. М. Розв’язування задач з фізики і моделювання професійної діяльності / Т. М. Погорілко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2007. – Вип. 3. – С. 23-26. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6642
dc.description.abstract Дуже часто молодому спеціалісту важко влаштуватися на роботу, оскільки одразу після закінчення навчального закладу вчорашній студент не готовий до цілісної професійної діяльності. Він безперечно має необхідні знання, але ці знання розрізнені, як частинки мозаїки і цілісної картини людина не має. Тому викладачі намагаються знайти такі форми занять, які були б спрямовані саме на практичне ознайомлення з професійною діяльністю, формували б професійно-значимі якості особистості. Моделювання професійної діяльності в навчальному процесі є одним з шляхів вдосконалення професійної підготовки. uk_UA
dc.description.abstract Очень часто молодому специалисту трудно устроиться на работу, поскольку сразу после окончания учебного заведения вчерашний студент не готов к целостной профессиональной деятельности. Он определенно имеет необходимые знания, но эти знания разрозненные, как частицы мозаики и целостной картины человек не имеет. Поэтому преподаватели стараются найти такие формы занятий, которые были бы направлены именно на практическое ознакомление с профессиональной деятельностью, формировали бы профессионально значимые качества личности. Моделирование профессиональной деятельности в учебном процессе является одним из путей совершенствования профессиональной подготовки. uk_UA
dc.description.abstract Very often young professionals hard to get a job as soon as graduation yesterday student is not ready for a holistic profession. He certainly has necessary knowledge, but that knowledge scattered as particles mosaics and coherent picture of the person has. Therefore, teachers try to find such forms of employment that would be aimed at the practical acquaintance with the profession, would form meaningful vocational personality. Modeling the activity in the classroom is one of the ways to improve training. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject молодий спеціаліст uk_UA
dc.subject молодой специалист uk_UA
dc.subject young professional uk_UA
dc.subject моделювання професійної діяльностімоделювання професійної діяльностімоделювання професійної діяльностімоделювання професійної діяльності uk_UA
dc.subject моделирование профессиональной деятельности uk_UA
dc.subject design of professional activity uk_UA
dc.subject студент uk_UA
dc.subject студент uk_UA
dc.subject student uk_UA
dc.subject.classification 378.016:53 uk_UA
dc.title Розв’язування задач з фізики і моделювання професійної діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу