Дуже часто молодому спеціалісту важко влаштуватися на роботу, оскільки одразу після закінчення навчального закладу вчорашній студент не готовий до цілісної професійної діяльності. Він безперечно має необхідні знання, але ці знання розрізнені, як частинки мозаїки і цілісної картини людина не має. Тому викладачі намагаються знайти такі форми занять, які були б спрямовані саме на практичне ознайомлення з професійною діяльністю, формували б професійно-значимі якості особистості. Моделювання професійної діяльності в навчальному процесі є одним з шляхів вдосконалення професійної підготовки.
Очень часто молодому специалисту трудно устроиться на работу, поскольку сразу после окончания учебного заведения вчерашний студент не готов к целостной профессиональной деятельности. Он определенно имеет
необходимые знания, но эти знания разрозненные, как частицы мозаики и целостной картины человек не имеет. Поэтому преподаватели стараются найти такие формы занятий, которые были бы направлены именно на практическое ознакомление с профессиональной деятельностью, формировали бы профессионально значимые качества личности. Моделирование профессиональной деятельности в учебном процессе является одним из путей совершенствования профессиональной подготовки.
Very often young professionals hard to get a job as soon as graduation yesterday student is not ready for a holistic profession. He certainly has necessary knowledge, but that knowledge scattered as particles mosaics and coherent picture of the person has. Therefore, teachers try to find such forms of employment that would be aimed at the practical acquaintance with the profession, would form meaningful vocational personality. Modeling the activity in the classroom is one of the ways to improve training.