Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Моклюк, М. О.
dc.contributor.author Шут, М. І.
dc.contributor.author Заболотний, В. Ф.
dc.date.accessioned 2015-03-25T20:16:08Z
dc.date.available 2015-03-25T20:16:08Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Моклюк, М. О. Вивчення фізики в системі дистанційної освіти / М. О. Моклюк, М. І. Шут, В. Ф. Заболотний // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2006. – Вип. 2 . – С. 123-125. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6635
dc.description.abstract Необхідність перегляду існуючих підходів до освіти учнів, які будуть жити в умовах, що суттєво відрізняються від сучасних, обумовлюється інтенсивним розвитком інформаційних та телекомунікаційних технологій. На думку ряду експертів [1,2], з розвитком інформаційних технологій на дистанційні форми навчання можна буде відводити до 40 % всього навчального часу, поєднуючи їх із традиційними формами очних занять (40 %) і самоосвітою (20 %). Тому постає завдання необхідності значного посилення уваги до створення науково-методичних та психолого-педагогічних розробок в галузі дистанційного навчання і самоосвіти. uk_UA
dc.description.abstract Необходимость пересмотра существующих подходов к образованию учащихся, будут жить в условиях, которые существенно отличаются от современных, обуславливается интенсивным развитием информационных и телекоммуникационных технологий. По мнению ряда экспертов [1,2], с развитием информационных технологий на дистанционные формы обучения можно будет отводить до 40% всего учебного времени, сочетая их с традиционными формами очных занятий (40%) и самообразованием (20%). Поэтому стоит задача необходимости значительного усиления внимания к созданию научно-методических и психолого-педагогических разработок в области дистанционного обучения и самообразования. uk_UA
dc.description.abstract The need to review existing approaches to the education of students who will live in conditions that differ significantly from today, driven by intense development of information and communication technologies. According to some experts [1,2], with the development of information technology in distance learning can allocate up to 40% of training time, combining them with traditional forms of eye exercises (40%) and self-education (20%). Therefore, the goal is a significant need for increased attention to the creation of scientific-methodological and psycho-pedagogical developments in the field of distance education and self-education. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject інформаційні технології uk_UA
dc.subject информационные технологии uk_UA
dc.subject information technology uk_UA
dc.subject самоосвіта uk_UA
dc.subject самообразование uk_UA
dc.subject self-education uk_UA
dc.subject система дистанційної освіти uk_UA
dc.subject система дистанционного образования uk_UA
dc.subject system of distance education uk_UA
dc.title Вивчення фізики в системі дистанційної освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу