Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особливості побудови змісту курсу загальної фізики у педагогічних вищих навчальних закладах

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Сергієнко, В. П.
dc.date.accessioned 2015-03-23T15:28:22Z
dc.date.available 2015-03-23T15:28:22Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Сергієнко В. П. Особливості побудови змісту курсу загальної фізики у педагогічних вищих навчальних закладах / В. П. Сергієнко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2006. – Вип. 2. – С. 87-93. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6622
dc.description.abstract Зміст тієї чи іншої дисципліни в системі професійної підготовки вчителя визначається навчальною програмою. Ми проаналізували програми із загальної фізики для фізичних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладах [14, 15]. У програмах сказано, що курс загальної фізики відіграє роль фундаментальної бази, створює основу для суміжних дисциплін: теоретичної фізики, методики викладання фізики, астрономії, електротехніки, радіоелектроніки тощо; складає основу теоретичної і практичної підготовки, без якої неможлива успішна діяльність учителя фізики. Звідси випливає, що навчання загальної фізики має забезпечувати не тільки формування знань як основ фізичної науки і уявлень про застосування їх у техніці і технологіях, прояв у природі і житті людини, але і формування прикладних знань і видів професійної діяльності. uk_UA
dc.description.abstract Содержание той или иной дисциплины в системе профессиональной подготовки учителя определяется учебной программой. Мы проанализировали программы по общей физике для физических специальностей высших педагогических учебных заведениях [14, 15]. В программах сказано, что курс общей физики играет роль фундаментальной базы, создает основу для смежных дисциплин: теоретической физики, методики преподавания физики, астрономии, электротехники, радиоэлектроники и др; составляет основу теоретической и практической подготовки, без которой невозможна успешная деятельность учителя физики. Отсюда следует, что обучение общей физики должно обеспечивать не только формирования знаний как основ физической науки и представлений о применении их в технике и технологиях, проявление в природе и жизни человека, но и формирование прикладных знаний и видов профессиональной деятельности. uk_UA
dc.description.abstract The content of a discipline in the system of teacher training curriculum is determined. We analyzed the application of general physics for physical specialties of higher educational establishments [14, 15]. The programs said that the rate of general physics plays a fundamental role framework provides a basis for related subjects: theoretical physics, teaching physics, astronomy, electrical, electronics, etc; is the basis of theoretical and practical training, without which the success of the teacher of physics. Hence, the study of general physics should provide not only build knowledge bases as physical science and understanding of their use in engineering and technology, the manifestation of nature and human life, but also the formation of applied knowledge and professional activities. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject фізика uk_UA
dc.subject физика uk_UA
dc.subject physics uk_UA
dc.subject курс загальної фізики uk_UA
dc.subject курс общей физики uk_UA
dc.subject general physics course uk_UA
dc.subject.classification 378.147:53 uk_UA
dc.title Особливості побудови змісту курсу загальної фізики у педагогічних вищих навчальних закладах uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics