Зміст тієї чи іншої дисципліни в системі професійної підготовки вчителя визначається навчальною програмою. Ми проаналізували програми із загальної фізики для фізичних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладах [14, 15]. У програмах сказано, що курс загальної фізики відіграє роль фундаментальної бази, створює основу для суміжних дисциплін: теоретичної фізики, методики викладання фізики, астрономії, електротехніки, радіоелектроніки тощо; складає основу теоретичної і практичної підготовки, без якої неможлива успішна діяльність учителя фізики. Звідси випливає, що навчання загальної фізики має забезпечувати не тільки формування знань як основ фізичної науки і уявлень про застосування їх у техніці і технологіях, прояв у природі і житті людини, але і формування прикладних знань і видів професійної діяльності.
Содержание той или иной дисциплины в системе профессиональной подготовки учителя определяется учебной программой. Мы проанализировали программы по общей физике для физических специальностей высших педагогических учебных заведениях [14, 15]. В программах сказано, что курс общей физики играет роль фундаментальной базы, создает основу для смежных дисциплин: теоретической физики, методики преподавания физики, астрономии, электротехники, радиоэлектроники и др; составляет основу теоретической и практической подготовки, без которой невозможна успешная деятельность учителя физики. Отсюда следует, что обучение общей физики должно обеспечивать не только формирования знаний как основ физической науки и представлений о применении их в технике и технологиях, проявление в природе и жизни человека, но и формирование прикладных знаний и видов профессиональной деятельности.
The content of a discipline in the system of teacher training curriculum is determined. We analyzed the application of general physics for physical specialties of higher educational establishments [14, 15]. The programs said that the rate of general physics plays a fundamental role framework provides a basis for related subjects: theoretical physics, teaching physics, astronomy, electrical, electronics, etc; is the basis of theoretical and practical training, without which the success of the teacher of physics. Hence, the study of general physics should provide not only build knowledge bases as physical science and understanding of their use in engineering and technology, the manifestation of nature and human life, but also the formation of applied knowledge and professional activities.