У статті акцентується увага на проблемах, які виникли у навчанні фізики внаслідок змін у структурі і змісті сучасної освіти; даються певні рекомендації щодо розв’язання проблем оснащення фізичних кабінетів сучасними електровимірювальними приладами; наголошується на необхідності відновлення ролі демонстраційного та лабораторного експерименту у навчальному процесі.
Attention is accented on: problems, which appeared in education physicists, as a result of changes in structure and contents of the modern education; are given determined recommendation for decisions of the problems of the equipping physical cabinet modern electro-measuring instrument; is emphasized need of the reconstruction role of diversionary and laboratory experiment in scholastic process.
В статье акцентируется внимание на проблемах, которые возникли в обучении физики в результате изменений в структуре и содержании современного образования; даются определенные рекомендации по решению проблем оснащение физических кабинетов современными электроизмерительными приборами; отмечается необходимость восстановления роли демонстрационного и лабораторного эксперимента в учебном процессе.