ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Величко, Л. П. | |
dc.contributor.author | Величко, С. П. | |
dc.date.accessioned | 2015-03-17T15:46:43Z | |
dc.date.available | 2015-03-17T15:46:43Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Величко, Л. П. Пріоритетні напрямки запровадження сучасних технологій у навчанні природничих дисциплін / Л. П. Величко, С. П. Величко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2006. – Вип. 2. – С. 33-36. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6600 | |
dc.description.abstract | У сучасній вищій школі циклічність навчального процесу з екзаменаційною сесією у вигляді підсумкового контролю практично зарекомендував себе не з найкращого боку. Це зумовлено, зокрема, такими чинниками: а) за цих обставин зазнають помітних змін і погіршуються мотиваційні стимули навчання; б) зменшується час на самостійну роботу студента; в) знижується рівень систематичності вивчення предмета. А головне — суттєвих і принципових змін зазнають можливості запровадження інформаційних технологій, що уможливлюють на значно вищий рівень поставити самостійну роботу студента з використанням контрольно- навчальних програм і ввести експрес-тестування з різних розділів чи основних тем навчальної дисципліни. | uk_UA |
dc.description.abstract | В современной высшей школе цикличность учебного процесса с экзаменационной сессией в виде итогового контроля практически зарекомендовал себя не с лучшей стороны. Это обусловлено, в частности, следующими факторами: а) при этих обстоятельствах испытывают заметных изменений и ухудшаются мотивационные стимулы обучения; б) уменьшается время на самостоятельную работу студента; в) снижается уровень систематичности изучения предмета. А главное - существенных и принципиальных изменений испытывают возможности внедрения информационных технологий, позволяющих на более высокий уровень поставить самостоятельную работу студента с использованием контрольно-учебных программ и ввести экспресс-тестирования по различным разделам или основных тем учебной дисциплины. | uk_UA |
dc.description.abstract | In today's high school academic cyclical process of examinations as final control almost proved himself not with the best hand. This is due, in particular, the following factors: a) in the circumstances undergo significant change and deteriorate motivational incentives learning; b) reduced time for independent work of the student; c) reduced the level of systematic study of the subject. And most importantly - the essential and fundamental change is the introduction of information technology capabilities, enabling a much higher level to put students' independent work using the control curriculum and introduce rapid testing of different sections or main themes of the course. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.subject | адаптация | uk_UA |
dc.subject | adaptation | uk_UA |
dc.subject | інформаційні технології | uk_UA |
dc.subject | информационные технологии | uk_UA |
dc.subject | information technology | uk_UA |
dc.subject | вищий навчальний заклад | uk_UA |
dc.subject | высшее учебное заведение | uk_UA |
dc.subject | academy | uk_UA |
dc.title | Пріоритетні напрямки запровадження сучасних технологій у навчанні природничих дисциплін | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |