Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Благодаренко, Л. Ю.
dc.contributor.author Шут, М. І.
dc.date.accessioned 2015-03-16T18:44:09Z
dc.date.available 2015-03-16T18:44:09Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Благодаренко, Л. Ю. Методологічні аспекти підготовки фахівців з фізики / Л. Ю. Благодаренко, М. І. Шут // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2006. – Вип. 2. – С. 20-21. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6591
dc.description.abstract Темпи розвитку нашого суспільства зумовили виникнення у педагогічній науці та практиці нових проблем, пов’язаних з підготовкою професійних кадрів. Головними серед них є завдання підвищення професійної компетентності вчителя, формування професійно-ціннісного відношення до особистості, розширення культурологічних функцій педагогічної діяльності. Готовність вчителя до майбутньої професії забезпечується не лише завдяки засвоєнню ним фундаментальних знань і професійних умінь, а й сформованістю, зрілістю соціально і професійно значущих якостей особистості. Це означає, що педагогічна освіта має бути багатофункціональною і реалізовувати концептуальну, технологічну та операційну підготовку майбутніх вчителів, а також орієнтацію на різні освітні моделі. uk_UA
dc.description.abstract Темпы развития общества обусловили возникновение в педагогической науке и практике новых проблем, связанных с подготовкой профессиональных кадров. Главными среди них являются задачи повышения профессиональной компетентности учителя, формирования профессионально-ценностного отношения к личности, расширение культурологических функций педагогической деятельности. Готовность учителя к будущей профессии обеспечивается не только благодаря усвоению им фундаментальных знаний и профессиональных умений, но и сформированность, зрелостью социально и профессионально значимых качеств личности. Это означает, что педагогическое образование должно быть многофункциональной и реализовывать концептуальную, технологическую и операционную подготовку будущих учителей, а также ориентацию на различные образовательные модели. uk_UA
dc.description.abstract The pace of our society led to the emergence of educational science and practice of new problems related to the preparation of professional personnel. Chief among them is the task of raising the professional competence of teachers, the formation of professionally-value ratio for the individual, expanding cultural features educational activities. Ready teacher for future profession ensured not only through assimilation of basic knowledge and professional skills, but also the formation, maturity socially and professionally significant personal qualities. This means that teacher education should be multifunctional and implement conceptual, technological and operational training of future teachers, and focus on different educational models. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject фахівці з фізики uk_UA
dc.subject специалисты по физике uk_UA
dc.subject specialists in physics uk_UA
dc.subject професійно-ціннісне відношення uk_UA
dc.subject профессионально-ценностное отношение uk_UA
dc.subject professional and valuable relationship uk_UA
dc.subject вчитель uk_UA
dc.subject учитель uk_UA
dc.subject teacher uk_UA
dc.subject.classification 537.8(07) uk_UA
dc.title Методологічні аспекти підготовки фахівців з фізики uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу