Темпи розвитку нашого суспільства зумовили виникнення у педагогічній науці та практиці нових проблем, пов’язаних з підготовкою професійних кадрів. Головними серед них є завдання підвищення професійної компетентності вчителя, формування професійно-ціннісного відношення до особистості, розширення культурологічних функцій педагогічної діяльності.
Готовність вчителя до майбутньої професії забезпечується не лише завдяки засвоєнню ним фундаментальних знань і професійних умінь, а й сформованістю, зрілістю соціально і професійно значущих якостей особистості. Це означає, що педагогічна освіта має бути багатофункціональною і реалізовувати концептуальну, технологічну та операційну підготовку майбутніх вчителів, а також орієнтацію на різні освітні моделі.
Темпы развития общества обусловили возникновение в педагогической науке и практике новых проблем, связанных с подготовкой профессиональных кадров. Главными среди них являются задачи повышения профессиональной компетентности учителя, формирования профессионально-ценностного отношения к личности, расширение культурологических функций педагогической деятельности.
Готовность учителя к будущей профессии обеспечивается не только благодаря усвоению им фундаментальных знаний и профессиональных умений, но и сформированность, зрелостью социально и профессионально значимых качеств личности. Это означает, что педагогическое образование должно быть многофункциональной и реализовывать концептуальную, технологическую и операционную подготовку будущих учителей, а также ориентацию на различные образовательные модели.
The pace of our society led to the emergence of educational science and practice of new problems related to the preparation of professional personnel. Chief among them is the task of raising the professional competence of teachers, the formation of professionally-value ratio for the individual, expanding cultural features educational activities.
Ready teacher for future profession ensured not only through assimilation of basic knowledge and professional skills, but also the formation, maturity socially and professionally significant personal qualities. This means that teacher education should be multifunctional and implement conceptual, technological and operational training of future teachers, and focus on different educational models.