Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Про наочність викладання фізики

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Афонін, В. Г.
dc.date.accessioned 2015-03-16T18:23:42Z
dc.date.available 2015-03-16T18:23:42Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Афонін В. Г. Про наочність викладання фізики / В. Г. Афонін // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 3.Фізика і математика у вищій і середній школі: Зб. наукових праць – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2006. – № 2. – с. 17-19 uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6590
dc.description.abstract Викладання будь-якої дисципліни зв’язано з необхідністю реалізації усіх відомих принципів навчання. Співвідношення окремих принципів визначає особливості навчального процесу з конкретних дисциплін. Особливістю викладання фізичних дисциплін на будь-якому рівні є визначальна роль принципів наочності і зв’язки з навколишнім світом, із практичною діяльністю. Ці два принципи органічно пов’язані між собою, доповнюють один одного і, у першу чергу, забезпечують ефективність викладання фізичних законів і явищ. Те, що навчання фізиці повинне бути наочно і всебічно ілюстровано, не викликає ні в кого заперечень. В принципі можна сказати, що нічого тут що-небудь обговорювати. Адже необхідність дотримуватись 17 критеріїв наочності і переконливості закладена в кваліфікаційних характеристиках фахівців відповідного рівня. Однак, реальні умови, у яких функціонує наша освіта, змушують говорити про необхідність посилення уваги до цієї сторони навчальних процесів і особливо з фізичних наук. uk_UA
dc.description.abstract Преподавание любой дисциплины связано с необходимостью реализации всех известных принципов обучения. Соотношение отдельных принципов определяет особенности учебного процесса по конкретным дисциплинам. Особенностью преподавания физических дисциплин на любом уровне является определяющая роль принципов наглядности и связи с окружающим миром, с практической деятельностью. Эти два принципа органически связаны между собой, дополняют друг друга и, в первую очередь, обеспечивают эффективность преподавания физических законов и явлений. uk_UA
dc.description.abstract The teaching of any subject connected with the necessity of implementing all known principles of learning. Value of certain principles determines the characteristics of the learning process on specific subjects. Feature of teaching natural sciences at any level is the decisive role of the principles of visibility and communication with the outside world, with practitioners. These two principles are organically related, complementary and, above all, ensure the effectiveness of teaching physical laws and phenomena. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгом анова uk_UA
dc.subject викладання фізичних дисциплін uk_UA
dc.subject преподавания физических дисциплин uk_UA
dc.subject teaching physical sciences uk_UA
dc.subject комп’ютерне моделювання uk_UA
dc.subject компьютерное моделирование uk_UA
dc.subject computer simulation uk_UA
dc.subject модель uk_UA
dc.subject модель uk_UA
dc.subject model uk_UA
dc.subject.classification 378 uk_UA
dc.title Про наочність викладання фізики uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics