ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чинчева, Л.В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2014-08-11T10:09:28Z | |
dc.date.available | 2014-08-11T10:09:28Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Чинчева, Л. В. Педагогічні системи музичного виховання ХХ ст.: історичні та методологічні імперативи / Л. В. Чинчева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : збірник. Вип. 10 (15) - С. 200-204 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5632 | |
dc.description.abstract | В статье представлены педагогические системы музыкального воспитания XX ст. в контексте их использования для преподавания музыкальных дисциплин в общеобразовательных и специализированных музыкальных учебных заведениях. Подчёрктуно, что в основе художественного творчества базовым компонентом всегда выступает познавательная деятельность как процес самореализации, а её мотивацией – гармоническое соединение творческой деяльтельности субъекта и внешней среды. | ru_RU |
dc.description.abstract | У статті представлені педагогічні системи музичного виховання XX ст. в контексті їх використання для викладання музичних дисциплін в загальноосвітніх та спеціалізованих музичних навчальних закладах. Наголошено, що в основі художньої творчості базовим компонентом завжди виступає пізнавальна діяльність як процес самореалізації, а її мотивацією - гармонійне поєднання творчої деяльтельності суб'єкта і зовнішнього середовища. | ru_RU |
dc.description.abstract | Stressed that the basis of artistic creation is always a basic component acts as a cognitive activity processes of self-realization, and its motivation - harmonic connection deyaltelnosti creative subject and the environment. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | педагогічні системи | ru_RU |
dc.subject | музична освіта | ru_RU |
dc.subject | творчість | ru_RU |
dc.subject | музичні здібності | ru_RU |
dc.subject | музична обдарованість | ru_RU |
dc.subject | музикальність | ru_RU |
dc.subject | діагностика музичних здібностей | ru_RU |
dc.subject | педагогічні системи | ru_RU |
dc.subject | національна культура | ru_RU |
dc.subject | educational system | ru_RU |
dc.subject | music education | ru_RU |
dc.subject | creativity | ru_RU |
dc.subject | musical ability | ru_RU |
dc.subject | musical giftedness | ru_RU |
dc.subject | musicality | ru_RU |
dc.subject | Diagnosis of musical abilities | ru_RU |
dc.subject | educational system | ru_RU |
dc.subject | national culture | ru_RU |
dc.subject.classification | 37.015.31:78 | ru_RU |
dc.title | Педагогічні системи музичного виховання ХХ ст.: історичні та методологічні імперативи | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |