У статті проаналізовані сучасні види комп’ютерно орієнтованого навчання в умовах цифровізації суспільства. Перехід від електронного навчання до мобільного та цифрового навчання показав актуальність різних пріоритетів, які потрібно враховувати при організації освітнього процесу. Висвітлено аспекти впровадження електронного навчання в Україні та підкреслено, що для прискореного розвитку Індустрії 4.0 має відбутися підвищення якості освіти за рахунок використання цифрових технологій. Зазначено, що при професійній підготовці майбутніх педагогів потрібно враховувати межі цифрової компетентності і забезпечити умови для реального використання різноманітних цифрових ресурсів та інтеграції з професійною компетентністю. Наведено приклад підготовки педагогів профільного та професійного навчання в умовах дуальної форми навчання та освітньо-науково-виробничого кластера.
The article examines the various forms of computer-based learning in today's digital society. The shift from e-learning to mobile and digital learning has emphasised the importance of different priorities in organising the educational process. It highlights the aspects of implementing e-learning in Ukraine and emphasises that improving the quality of education through digital technologies is essential for the accelerated development of Industry 4.0. The article also notes the importance of considering digital competence in the professional training of future teachers and providing opportunities for the practical use of digital resources and integration with professional skills. Additionally, it presents an example of training teachers in specialised and professional fields within a dual education framework and an educational-scientific-production cluster.