ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Божок, Олександра Сергіївна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2024-11-21T14:02:44Z | |
dc.date.available | 2024-11-21T14:02:44Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Божок, Олександра Сергіївна. Формування мовно-методичної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови у початковій школі : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія та методика професійного навчання / Божок Олександра Сергіївна ; наук. керівник Марусинець Мар'яна Михайлівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 265 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46758 | |
dc.description.abstract | Дослідження присвячено проблемі формування мовно-методичної компетентності майбутніх учителів іноземної мови у початковій школі. На основі теоретичного й методичного аналізу поняття «мовна» та «методична» компетентність визначено інваріантне поняття «мовно-методична компетентність» як складник професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови для системи початкової освіти. Визначено зміст, структуру та складники мовно-методичної компетентності; розроблено критерії, показники та рівні її сформованості; обгрунтовано педагогічні умови, за яких здійснюється формування мовно-методичної компетентності майбутніх учителів іноземної мови початкових класів. Теоретичного обгрунтування та експериментального впровадження набула розроблена концепція формування мовно-методичної компетентності, що відображена у відповідній моделі. Розроблено комплекс дидактичних ігор фахово-проблемного спрямування з метою якісного формування мовнометодичної компетентності майбутніх фахівців іноземної мови початкових класів. | uk |
dc.description.abstract | The research thesis is dedicated to the linguistic and methodological competence formation of the future foreign language teachers of elementary school. The nature of invariant term “linguistic and methodological competence” as the component of professional foreign language teachers’ training of elementary school was defined on the basis of theoretical and methodological analyses of two competences: “linguistic” and “methodological” ones. The content, structure and components of linguistic and methodological competence are determined; its formed criteria, indicators and standards are developed. An experimental verification of pedagogical conditions and methods of the conception of the linguistic and methodological competence formation within the developed educational model effectiveness is performed. The professional didactical games complex is developed on purpose to linguistic and methodological competence formation of the future foreign language teachers of elementary school. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | мовна компетентність | uk |
dc.subject | методична компетентність | uk |
dc.subject | мовно-методична компетентність | uk |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | підготовка вчителя іноземної мови початкової школи | uk |
dc.subject | дидактична гра | uk |
dc.subject | competence | uk |
dc.subject | linguistic competence | uk |
dc.subject | methodological competence | uk |
dc.subject | linguistic and methodological competence | uk |
dc.subject | competence approach | uk |
dc.subject | elementary school English teachers’ training | uk |
dc.subject | didactical games | uk |
dc.title | Формування мовно-методичної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови у початковій школі | uk |
dc.title.alternative | Linguistic and Methodological Competence Formation of the Future Foreign Language Teachers of Elementary School | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 378.011.3-051:81`243]:373.3 |