Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування мовно-методичної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови у початковій школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Божок, Олександра Сергіївна
dc.date.accessioned 2024-11-21T14:02:44Z
dc.date.available 2024-11-21T14:02:44Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Божок, Олександра Сергіївна. Формування мовно-методичної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови у початковій школі : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія та методика професійного навчання / Божок Олександра Сергіївна ; наук. керівник Марусинець Мар'яна Михайлівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 265 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46758
dc.description.abstract Дослідження присвячено проблемі формування мовно-методичної компетентності майбутніх учителів іноземної мови у початковій школі. На основі теоретичного й методичного аналізу поняття «мовна» та «методична» компетентність визначено інваріантне поняття «мовно-методична компетентність» як складник професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови для системи початкової освіти. Визначено зміст, структуру та складники мовно-методичної компетентності; розроблено критерії, показники та рівні її сформованості; обгрунтовано педагогічні умови, за яких здійснюється формування мовно-методичної компетентності майбутніх учителів іноземної мови початкових класів. Теоретичного обгрунтування та експериментального впровадження набула розроблена концепція формування мовно-методичної компетентності, що відображена у відповідній моделі. Розроблено комплекс дидактичних ігор фахово-проблемного спрямування з метою якісного формування мовнометодичної компетентності майбутніх фахівців іноземної мови початкових класів. uk
dc.description.abstract The research thesis is dedicated to the linguistic and methodological competence formation of the future foreign language teachers of elementary school. The nature of invariant term “linguistic and methodological competence” as the component of professional foreign language teachers’ training of elementary school was defined on the basis of theoretical and methodological analyses of two competences: “linguistic” and “methodological” ones. The content, structure and components of linguistic and methodological competence are determined; its formed criteria, indicators and standards are developed. An experimental verification of pedagogical conditions and methods of the conception of the linguistic and methodological competence formation within the developed educational model effectiveness is performed. The professional didactical games complex is developed on purpose to linguistic and methodological competence formation of the future foreign language teachers of elementary school. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject мовна компетентність uk
dc.subject методична компетентність uk
dc.subject мовно-методична компетентність uk
dc.subject компетентнісний підхід uk
dc.subject підготовка вчителя іноземної мови початкової школи uk
dc.subject дидактична гра uk
dc.subject competence uk
dc.subject linguistic competence uk
dc.subject methodological competence uk
dc.subject linguistic and methodological competence uk
dc.subject competence approach uk
dc.subject elementary school English teachers’ training uk
dc.subject didactical games uk
dc.title Формування мовно-методичної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови у початковій школі uk
dc.title.alternative Linguistic and Methodological Competence Formation of the Future Foreign Language Teachers of Elementary School uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.011.3-051:81`243]:373.3


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу