Дослідження присвячено проблемі формування мовно-методичної
компетентності майбутніх учителів іноземної мови у початковій школі. На
основі теоретичного й методичного аналізу поняття «мовна» та «методична»
компетентність визначено інваріантне поняття «мовно-методична
компетентність» як складник професійної підготовки майбутніх учителів
іноземної мови для системи початкової освіти. Визначено зміст, структуру та
складники мовно-методичної компетентності; розроблено критерії, показники
та рівні її сформованості; обгрунтовано педагогічні умови, за яких
здійснюється формування мовно-методичної компетентності майбутніх
учителів іноземної мови початкових класів. Теоретичного обгрунтування та експериментального впровадження набула розроблена концепція формування мовно-методичної компетентності, що відображена у відповідній моделі. Розроблено комплекс дидактичних ігор фахово-проблемного спрямування з метою якісного формування мовнометодичної компетентності майбутніх фахівців іноземної мови початкових класів.
The research thesis is dedicated to the linguistic and methodological competence
formation of the future foreign language teachers of elementary school. The nature of
invariant term “linguistic and methodological competence” as the component of
professional foreign language teachers’ training of elementary school was defined on
the basis of theoretical and methodological analyses of two competences: “linguistic”
and “methodological” ones. The content, structure and components of linguistic and
methodological competence are determined; its formed criteria, indicators and
standards are developed. An experimental verification of pedagogical conditions and methods of the conception of the linguistic and methodological competence formation within the developed educational model effectiveness is performed. The professional didactical games complex is developed on purpose to linguistic and methodological competence formation of the future foreign language teachers of elementary school.