Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Структурно-функціональна модель формування професійної компетентності майбутніх хореографів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Черкасов, В. Ф.
dc.date.accessioned 2024-06-13T13:41:58Z
dc.date.available 2024-06-13T13:41:58Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Черкасов, В. Ф. Структурно-функціональна модель формування професійної компетентності майбутніх хореографів / В. Ф. Черкасов // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / голов. ред. кол. О. П. Щолокова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 31. – С. 62-69. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45451
dc.description.abstract Обґрунтовано структурно-функціональну модель формування професійної компетентності майбутніх хореографів, уточнено зміст понять «модель» і «моделювання», визначено етапи реалізації технології моделювання професійної компетентності майбутніх хореографів. Ця структурно-функціональна модель формування професійної компетентності майбутніх хореографів містить наступні блоки: методологічно-змістовий, суб’єкт-суб’єктний, процесуально-організаційний; контрольно-результативний, контрольно-результативний, які є взаємозумовленими та взаємозалежними, реалізовуються через дотримання певних умов, що забезпечують ефективність функціонування моделі в процесі фахової підготовки. uk
dc.description.abstract The article is devoted to the justification of the structural-functional model of the formation of professional competence of future choreographers, the meaning of the concepts «model» and «modeling» is clarified, the stages of implementation of the technology of modeling the professional competence of future choreographers are defined. It is proved that the developed structural-functional model of formation of professional competence of future choreographers contains the following blocks: methodological-content, subject-subject, procedural-organizational; control-resultative, which are mutually determined and interdependent, are implemented through compliance with certain conditions that ensure the effectiveness of the model in the process of professional training. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject структурно-функціональна модель uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject майбутні хореографи uk
dc.subject structural-functional model uk
dc.subject professional competence uk
dc.subject future choreographers uk
dc.title Структурно-функціональна модель формування професійної компетентності майбутніх хореографів uk
dc.title.alternative Structural and functional model of formation of professional competence of future choreographers uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 37. 091. 3:78(075.8)
dc.identifier.doi doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.31.09


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу