Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика формування здатності до творчої самореалізації студентів факультетів мистецтв у процесі вокально-хорової роботи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вей Лімін
dc.date.accessioned 2024-06-13T13:35:34Z
dc.date.available 2024-06-13T13:35:34Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Вей Лімін. Методика формування здатності до творчої самореалізації студентів факультетів мистецтв у процесі вокально-хорової роботи / Вей Лімін // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / голов. ред. кол. О. П. Щолокова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 31. – С. 55-61. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45450
dc.description.abstract Методика формування здатності до творчої самореалізації магістрантів музичного мистецтва у процесі вокально-хорової діяльності охоплює наступні етапи педагогічної роботи: діагностично-пошуковий, проблемно-інформаційний, комплексно-моделюючий, аналітико-оцінний, креативно-прогностичний. Діагностично-пошуковий та проблемно-інформаційний етапи націлюють студентів на виявлення вміння використовувати креативне мислення під час підготовки до проведення вокально-хорової роботи зі школярами. Комплексно-моделюючий та аналітико-оцінний етапи спрямовані на орієнтацію студентів факультетів мистецтв до творчої самореалізації у практичній діяльності. Креативно-прогностичний етап націлений на формування здатності магістрантів музичного мистецтва до творчої самореалізації у практичній діяльності, що дозволяє розв’язувати завдання побудови особистісної стратегії проєктування власної творчо-самостійної діяльності. uk
dc.description.abstract The article reveals the method of formation of the ability to creative self-realization of master's students of musical art. The method of forming the ability of master's students of musical art to creative self-realization in the process of vocal and choral activity covers the following stages of pedagogical work, namely: diagnostic-research, problem-informational, complex-modeling, analytical-evaluative, creative-prognostic. The diagnostic-research and problem-informational stages aim students at discovering the ability to use creative thinking during preparation for conducting vocal and choral work with schoolchildren. The complex-modeling and analytical-evaluation stages are aimed at orienting students of the faculties of arts to creative self-realization in practical activities, which allows solving the task of building a personal strategy for designing one's own creative and independent activities. The creative-prognostic stage is aimed at forming the ability of master's students of musical art to creative self-realization in practical activities, which allows solving the task of building a personal strategy for designing one's own creative and independent activities. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject студенти факультету мистецтв uk
dc.subject творча самореалізація uk
dc.subject практична діяльність uk
dc.subject методика формувального експерименту uk
dc.subject засоби мультимедіа uk
dc.subject мистецьке навчання uk
dc.subject students of the Faculty of Arts uk
dc.subject creative self-realization uk
dc.subject practical activity uk
dc.subject method of formative experiment uk
dc.subject multimedia tools uk
dc.subject art education uk
dc.title Методика формування здатності до творчої самореалізації студентів факультетів мистецтв у процесі вокально-хорової роботи uk
dc.title.alternative Method of forming the capacity for creative self-realimation of arts faculty students in the process of vocal and choral work uk
dc.type Article uk
dc.identifier.doi doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.31.08
dc.identifier.doi 378.637:016:78


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу