ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Вей Лімін![]() |
|
dc.date.accessioned | 2024-06-13T13:35:34Z | |
dc.date.available | 2024-06-13T13:35:34Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Вей Лімін. Методика формування здатності до творчої самореалізації студентів факультетів мистецтв у процесі вокально-хорової роботи / Вей Лімін // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / голов. ред. кол. О. П. Щолокова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 31. – С. 55-61. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45450 | |
dc.description.abstract | Методика формування здатності до творчої самореалізації магістрантів музичного мистецтва у процесі вокально-хорової діяльності охоплює наступні етапи педагогічної роботи: діагностично-пошуковий, проблемно-інформаційний, комплексно-моделюючий, аналітико-оцінний, креативно-прогностичний. Діагностично-пошуковий та проблемно-інформаційний етапи націлюють студентів на виявлення вміння використовувати креативне мислення під час підготовки до проведення вокально-хорової роботи зі школярами. Комплексно-моделюючий та аналітико-оцінний етапи спрямовані на орієнтацію студентів факультетів мистецтв до творчої самореалізації у практичній діяльності. Креативно-прогностичний етап націлений на формування здатності магістрантів музичного мистецтва до творчої самореалізації у практичній діяльності, що дозволяє розв’язувати завдання побудови особистісної стратегії проєктування власної творчо-самостійної діяльності. | uk |
dc.description.abstract | The article reveals the method of formation of the ability to creative self-realization of master's students of musical art. The method of forming the ability of master's students of musical art to creative self-realization in the process of vocal and choral activity covers the following stages of pedagogical work, namely: diagnostic-research, problem-informational, complex-modeling, analytical-evaluative, creative-prognostic. The diagnostic-research and problem-informational stages aim students at discovering the ability to use creative thinking during preparation for conducting vocal and choral work with schoolchildren. The complex-modeling and analytical-evaluation stages are aimed at orienting students of the faculties of arts to creative self-realization in practical activities, which allows solving the task of building a personal strategy for designing one's own creative and independent activities. The creative-prognostic stage is aimed at forming the ability of master's students of musical art to creative self-realization in practical activities, which allows solving the task of building a personal strategy for designing one's own creative and independent activities. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | студенти факультету мистецтв | uk |
dc.subject | творча самореалізація | uk |
dc.subject | практична діяльність | uk |
dc.subject | методика формувального експерименту | uk |
dc.subject | засоби мультимедіа | uk |
dc.subject | мистецьке навчання | uk |
dc.subject | students of the Faculty of Arts | uk |
dc.subject | creative self-realization | uk |
dc.subject | practical activity | uk |
dc.subject | method of formative experiment | uk |
dc.subject | multimedia tools | uk |
dc.subject | art education | uk |
dc.title | Методика формування здатності до творчої самореалізації студентів факультетів мистецтв у процесі вокально-хорової роботи | uk |
dc.title.alternative | Method of forming the capacity for creative self-realimation of arts faculty students in the process of vocal and choral work | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.doi | doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.31.08 | |
dc.identifier.doi | 378.637:016:78 |